مایکل بی. جردن و نویسنده‌ی Black Panther بار دیگر در فیلم Failsafe با یکدیگر همکاری می‌کنند

2 May 2018 - 10:11

مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) مطابق با قراردادی که با شرکت نتفلیکس امضا کرده، به زودی مجددا با نویسنده‌ی فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» در فیلم Failsafe، اقتباسی از کتاب‌های مصور شرکت The Vault همکاری خواهد کرد. اگر همه چیز مطابق با نقشه پیش برود، جردن نه‌تنها این بلاک‌باستر را تهیه خواهد کرد، بلکه نقش اصلی را نیز در آن ایفا می‌کند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

کمپانی The Vault، برخلاف کمپانی‌های مارول و دی‌سی نسبتا جدید است. این کمپانی که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شده، اولین قسمت Failsafe را در ۱۹ آوریل ۲۰۱۷ منتشر کرد که در آن جان ریوین (John Ravane)، قهرمان داستان پی می‌برد که آخرین ابرسرباز ارتقایافته توسط نانوتکنولوژی را از میان نبرده است. او پس از ربوده شدن دخترش، نیویورک را زیر پا می‌گذارد و با سربازان خفته، فساد و هر چیز غیرمنتظره‌ای که سر راهش سبز می‌شود، مبارزه می‌کند. شش قسمت فصل اول این مجموعه توسط اف. جی. دی‌سانتو (F. J. DeSanto) و تاد فارمر (Todd Farmer) نوشته شد و طراحی آن را فدریکو دالوچیو (Federico Dallocchio) بر عهده داشت.

مطابق با گزارش Deadline، شرکت نتفلیکس حقوق سینمایی Failsafe را خریداری کرده است. این پروژه رسما باعث همکاری مجدد جردن و جو رابرت کول (Joe Robert Cole)، نویسنده‌ی فیلم «پلنگ سیاه» خواهد شد. در پشت صحنه، جردن این پروژه را به همراه الِینا مایو (Alana Mayo) از طریق کمپانی Outlier Society تهیه خواهد کرد. در حالی که درباره‌ی حضور او در نقش اصلی تا تکمیل فیلمنامه تصمیم‌گیری نخواهد شد. اگرچه با توجه به سابقه‌ی کول به نظر می‌رسد که حضور جردن به عنوان بازیگر اجتناب‌ناپذیر باشد.

کول در سال ۲۰۱۶ یکی از تهیه‌کنندگان سریال The People v O. J. Simpson: American Crime Story «مردم بر علیه او. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی» بود و در ضمن قسمت‌های A Jury in Jail و The Race Card را نوشت که دومی برای او نامزدی در بخش بهترین فیلمنامه در مراسم امی (Emmy) را به ارمغان آورد. کول در سال ۲۰۱۸ با کارگردان، رایان کوگلر (Ryan Coogler) در فیلم «پلنگ سیاه» همکاری کرد و نتیجه‌ی این همکاری-هجدهمین فیلم از دنیای سینمایی مارول- چیزی جز یک موفقیت خارق‌العاده نبود و این فیلم ۶ برابر بودجه‌ی تولید ۲۰۰ میلیون دلاری‌اش فروش کرد.

جردن در فیلم «پلنگ سیاه» نقش N’Jadaka ملقب به Erik Killmonger Stevens را ایفا می‌کند که عموزاده و دشمن خونی کاراکتر اصلی، T’Challa است. با توجه به نقش‌آفرینی پویای جردن در این فیلم و نیز نقش‌های پیش روی او در فیلم‌های Fahrenheit 451 «فارنهایت ۴۵۱» محصول شبکه‌ی اچ‌بی‌او و Creed 2، او می‌تواند با ایفای نقش در فیلم Failsafe افق‌های جدیدی را به روی شرکت نتفلیکس بگشاید.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.