تریلر جدید فیلم Ant-Man & The Wasp منتشر شد

استودیو مارول تریلر جدید فیلم Ant-Man & The Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبورک» را منتشر کرد. فاز سوم جهان سینماتیک مارول درحال اتمام است و در انتهای این فاز، اتفاقات مختلف زیادی رخ داد؛ از قبیل موفقیت‌های مختلف مانند فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» که موفق شد تا فروشی بیش از ۱ میلیارد دلار داشته باشد و فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» که رکوردهای اقتصادی زیادی را جابه‌جا کرد و اکنون که منتظر انتشار فیلم Ant-Men & The Wasp هستیم. بعد از موفقیتی که قسمت اول فیلم Ant-Man به‌دست آورد، استودیو مارول تصمیم گرفت برنامۀ زمانی انتشار فیلم‌هایش را تغییر دهد تا بتواند قسمت دوم فیلم مرد مورچه‌ای را در بین دو فیلم مربوط به انتقام‌جویان قرار دهد. برای عملی شدن این تصمیم، باید در اسرع وقت، کارگردان این فیلم یعنی پیتون رید (Payton Reed) به همراه پل راد (Paul Rudd) بازیگر نقش مرد مورچه‌ای، و اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly) بازیگر نقش زنبورک، برای کار در این پروژه دور هم جمع می‌شدند تا بتوانند در زمان مقرر، روند ساخت این پروژه را به اتمام برسانند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید و در انتهای این مقاله، به تماشای تریلر منتشر شده از این فیلم بنشینید.

نکته عجیبی که راجع به فیلم Ant-Man and The Wasp وجود دارد، این است که باوجود انتشار این فیلم پس از فیلم Infinity War، اتفاقات داستان این فیلم قبل از ورود تانوس رخ می‌دهد. تریلر اول فیلم Ant-Man and The Wasp بیشتر بر روی نحوه‌ی زندگی این ابرقهرمان بعد از ماجراهای فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» تاکید داشت و روند طبیعی مبارزه با جرم را نشان می‌داد که قرار بود در قسمت دوم اتفاق بیافتد و درعین حال هیچ اشاره‌ای به شخصیت شرور این فیلم نکرد. اکنون تریلر دوم این فیلم منتشر شده است تا به ما قدرت کندوکاو بیشتر در داستان فیلم را بدهد.

استودیو مارول، دومین تریلر فیلم Ant-Man and The Wasp را چندی پیش منتشر کرد که در آن نگاه جدیدی به اتفاقات این فیلم می‌اندازیم. این تریلر، اطلاعات بیشتری راجع به دو شخصیت اصلی این فیلم را در اختیارمان قرار می‌دهد و صحنه‌های اکشن بیشتری را به نمایش می‌گذارد. همچنین این تریلر زمینۀ بیشتری از داستان این فیلم را به نمایش می‌گذارد و تیم مرد مورچه‌ای را برای شکار شخصیت زنبورک واقعی، با بازی میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) می‌فرستد.

این تریلر دوباره به سیر تکاملی شخصیت زنبورک اشاره کرد و نشان داد که او بلاخره توانست به قهرمانی تبدیل شود، که همیشه آرزویش را داشته است؛ او در صحنه‌های اکشن زیادی به چشم می‌خورد و به‌نظر می‌رسد که این دو شخصیت با همکاری یکدیگر تبدیل به ستاره‌هایی درخشان شوند. با وجود اینکه اکنون طرفداران این فیلم، از سازوکار قدرت شخصیت مرد مورچه‌ای اطلاع نسبتا دقیقی دارند، ولی به‌نظر می‌رسد که پیتون رید، راه جالب و جدیدی برای معرفی قدرت‌های شخصیت زنبورک پیدا کرده است. همچنین ما می‌دانیم که این فیلم می‌تواند اتفاقات احساسی را برای شخصیت زنبورک رقم بزند؛ زیرا در بخشی از این تریلر نشان داد که آن‌ها به ماموریت یافتن جنت ون دین (Janet van Dyne) می‌روند و تصویر زیر نیز ممکن است مربوط به عکس‌العمل شخصیت زنبورک به دیدن مادرش باشد که پس از سال‌ها او را برای اولین بار ملاقات می‌کند.

همچنین این تریلر به معرفی بیشتر شخصیت شرور این فیلم، یعنی شخصیت روح (Ghost) با بازی هانا جان-کامن (Hannah John Kamen) پرداخت و به نظر می‌رسد که در تلاش است تا به قدرت قلمرو کوانتوم دست پیدا کند. همچنین در این تریلر نگاهی به شخصیت بیل فاستر (Bill Foster) با بازی لورنس فیشبرن (Laurence Fishburne) می‌اندازیم که درحال مذاکره‌ای خنده‌دار با شخصیت اسکات است. هنوز جوابی برای این سؤال پیدا نکرده‌ایم که شخصیت‌های مرد مورچه‌ای و زنبورک در داستان جنگ ابدیت چه جایگاهی دارند و قرار است چه کارهایی انجام دهند؛ شاید باید منتظر انتشار فیلم Infinity War بمانیم تا بتوانیم جواب سؤال خود را پیدا کنیم. اکنون جدا از دیگر بحث‌ها، باید بگوییم که تریلر هیجان‌انگیز جدید فیلم Ant-Man and The Wasp، دقیقا همان چیزی است که به طرفداران یادآوری می‌کند که چرا باید منتظر دیدن این فیلم در ماه‌های آینده بمانند. در انتها شما می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید:

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.