تماشا کنید: تام هلند مهارت‌های آکروباتیک خود را در جریان فیلم برداری Spider-Man: Homecoming به نمایش می‌گذارد

31 August 2016 - 11:00

دنیای سینمای مارول پر از شخصیت‌ها و ابر قهرمان‌های جالب و محبوب است و با این که تعداد زیادی از آن‌ها در مجموعه‌ فیلم‌های مارول حضور یافته‌اند اما مشخص است که همه آن‌ها به یک اندازه محبوب و عالی نیستند. به عنوان مثال همه مرد مورچه‌ای (Ant-Man) و قابلیت‌های جالب او را دوست داریم اما شخصیت‌های اصلی محبوبیت ویژه‌ای دارند. مثال مورد نظر ما در این جا، شخصیت Spider-Man است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

اسپایدر من با هنر پیشه جدید، تازگی و نشاط خوبی پیدا کرده است. اولین بار تام هلند (Tom Holland) در نقش پیتر پارکر را در فیلم Captain America: Civil War مشاهده کردیم و حال نیز قرار است آن را در فیلم انفرادی Spider-Man: Homecoming ملاقات کنیم. خوشبختانه تام هلند در شبکه‌های اجتماعی فعال است و تصاویر و ویدیوهایی را از فیلم‌ برداری فیلم مذکور به اشتراک می‌گذارد. آخرین پست هلند در اینستاگرام، مهارت‌های آکروباتیک او را نشان می‌دهند.

https://www.instagram.com/p/BJojNyMjE6T/?taken-by=tomholland2013

قطعا طرفداران این بازیگر با استعداد و البته طرفداران شخصیت اسپایدر من با دیدن این ویدیوها و مهارت‌های تام هلند هیجان زده می‌شوند. تام هلند پیتر پارکر جدید است و این ویدیو نشان می‌دهد که مارول استاد انتخاب بازیگر برای شخصیت‌های خود است.

ویدیویی که در بالا مشاهده کردید تنها یکی از ویدیوهای پر تعداد هلند در اینستاگرام است. ویژگی بزرگ هلند این است که سن او کاملا به نقش تعیین شده پیتر پارکر در فیلم Spider-Man: Homecoming می‌خورد. هلند تنها ۲۰ سال سن دارد و به خوبی می‌تواند نقش یک پسر دبیرستانی که به یک شورشی تبدیل می‌شود را به طور باور پذیر بازی کند.

علاوه بر این، همه ما می‌دانیم که تام هلند یک ورزشکار است و می‌تواند از لحاظ بدنی و فیزیکی بسیار برای این نقش مناسب باشد. در طی فیلم بردای فیلم Captain America: Civil War نیز هلند تصاویر و ویدیوهایی از توانایی‌های آکروباتیک خود به اشتراک می‌گذاشت و این نکته که در Spider-Man: Homecoming بیش از Captain America: Civil War او را بدون کاستوم و ماسک در نقش پیتر پارکر می‌بینیم، می‌تواند بهتر او را نشان دهد و شاید توانایی‌ها و استعداد‌های جدیدی از او دیده شود.

Spider-Man: Homecoming در تاریخ ۷ جولای سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

منبع: cinemablend

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.