گیشه| فروش ۱۸۰ میلیونی «عصبانی نیستم» در روز اول اکران

3 May 2018 - 22:00

از روز گذشته ۶ فیلم جدید با سالن‌های نسبتا کم در سینماهای کشور به نمایش درآمدند. جدول فروش سایت سینما تیکت نشان می‌دهد که فیلم «عصبانی نیستم» نسبت به سایر فیلم‌ها موفق‌تر بوده و پس از آن «چهارراه استانبول» دومین فیلم جدیدی است که به درآمد نسبتا قابل قبولی دست یافته است. کمدی «خجالت نکش» هم با فروش متوسط ۵۰ میلیون تومانی سومین فیلم پرفروش اکران دوم نوروز در روز افتتاحیه نام گرفت. اما «آن سوی ابرها» مجید مجیدی در اولین روز اکران خود فقط ۹ میلیون تومان فروش کرد.

فیلم «عصبانی نیستم» با بازی نوید محمدزاده و باران کوثری در اولین روز اکران خود با ۲۳ سالن سینمایی از روز گذشته به نمایش درآمد و بیش از ۱۸۲ میلیون تومان فروش کرد تا در میان فیلم های اکران دوم نوروز بیشترین درآمد را در روز افتتاحیه داشته باشد.«چهارراه استانبول» محسن کیایی با بازی بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، ماهور الوند، رعنا آزادی‌ور، مهدی پاکدل و… در اولین روز نمایش خود با در اختیار داشتن ۳۴ سالن سینمایی، ۱۰۹ میلیون تومان درآمد کسب کرده تا دومین پرفروش اکران دوم نوروز در روز افتتاحیه لقب گیرد.
کمدی «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی با بازی احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، الناز حبیبی، لیندا کیانی و سام درخشانی که در ۲۹ سینما اکران شد، در روز افتتاحیه خود تنها ۵۴ میلیون تومان فروش کرده است.
اما «آن سوی ابرها» مجید مجیدی که بعد از یک بار تعویق اکران در اسفند سال گذشته از دیروز روی پرده رفت، در اولین روز نمایش خود ۹ میلیون تومان فروش کرده است. فروش افتتاحیه فیلم مجیدی حاکی از آن است که احتمالا «آن سوی ابرها» خیلی زود از پرده سینماهای کشور خداحافظی خواهد کرد.
فیلم «جشن دلتنگی» پوریا آذربایجانی هم در در اولین روز اکرانش تنها ۴ میلیون تومان فروش کرده است.
«خوک» مانی حقیقی هم که شب گذشته تنها در ۴ سالن به نمایش درآمد در ساعات پایانی شب گذشته ۴ میلیون تومان فروخت. پیش‌بینی می‌شود از امشب فروش فیلم مانی حقیقی بیشتر شود.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.