مل گیبسون فیلم Destroyer را کارگردانی خواهد کرد

6 May 2018 - 13:11

مل گیبسون (Mel Gibson) برای کارگردانی درام جنگ جهانی دوم، Destroyer (ناوشکن)، به این پروژه پیوست. این دومین فیلم جنگ جهانی این بازیگر و کارگردان است. وی تجربه کارگردانی فیلم Hacksaw Ridge در سال ۲۰۱۶ را نیز دارد که نامزد دریافت جایزه اسکار شد. فیلم Hacksaw Ridge با درخشش اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) یکی از درام‌های حماسی جنگی است که موفقیت خاصی برای کارگردانی گیبسون به همراه داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این احتمال وجود دارد که Destroyer مورد استثنایی نباشد و همانند Hacksaw Ridge به جنگ اُکیناوا از آوریل ۱۹۴۵ بپردازد اما ابعاد متفاوتی از آن را به تصویر کشد. گیبسون هر از گاهی بازی می‌کند اما گویا بیشترین انرژی خود را معطوف فیلم جنگی دیگری خواهد کرد و به نظر می‌رسد کار گرافیکی این کارگردان در این فیلم سخت‌تر خواهد بود.

سایت خبری هالیوود ریپورتر خبر استخدام گیبسون را هفته گذشته اعلام کرد. فیلم Destroyer را رزالیند راس (Rosalind Ross) می‌نویسد. همانند فیلم Hacksaw Ridge، این فیلم نیز براساس کتاب واقعی درباره جنگ اُکیناوا به نام Hell From the Heavens: The Epic Story of the USS Lafey and World War II’s Greatest Kamikaze Attack است. هر چند شباهت‌هایی بین این فیلم‌ها وجود خواهد داشت، داستان واقعی USS Lafey درباره افسران نیروی دریایی است که برخلاف ۳۲ فوتی، از ناوشکن دریایی علیه ۲۲ حمله متفاوت Kamikaze توسط ارتش ژاپن دفاع می‌کنند. این می‌تواند همانند داستان قهرمانی داس باشد که ۷۲ نفر از هم‌رزمان خود را بدون شلیک یک گلوله در Hacksaw Ridge نجات داد.

در این گزارش آمده که گیبسون در حال مذاکره برای بازی در نقش اصلی ریبوت The Six Billion Dollar Man (مرد شش میلیارد دلاری) است. قرار است وی کار فیلم‌برداری Destroyer را پاییز شروع کند. اگر او به فیلم The Six Billion Dollar Man که فیلم‌برداری‌‌اش امسال تابستان شروع می‌شود، بپیوندد، باید تولید Destroyer را تا زمستان عقب بیندازد. گیبسون هنوز مشغول برنامه‌ریزی برای فیلم‌برداری دنباله Passion of the Christ است و ممکن است در Lethal Weapon 5 بازی نکند.

گیبسون با فیلم Hacksaw Ridge ثابت کرد که هنوز پتانسیل کارگردانی بالایی دارد. اگر Destroyer ادامه‌ی Hacksaw Ridge باشد شاید او نتواند به موفقیت بزرگی دست یابد. با توجه به اینکه این فیلم همان جنگ را نشان می‌دهد، و در همان دنیای سینمایی ساخته می‌شود، شاید شباهت‌های زیادی بین دو کار گیبسون شاهد باشیم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.