ران هاوارد: برنامه مشخصی برای دنباله فیلم Solo: A Star Wars Story وجود ندارد

6 May 2018 - 22:00

ران هاوارد (Ron Howard) می‌گوید که هنوز هیچ برنامه مشخصی برای دنباله فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) وجود ندارد. پس از یک تغییر پر سروصدا در تولید این فیلم و جایگزینی ران هاوارد (Ron Howard) به جای فیل لرد (Phil Lord) و کریستوفر میلر (Christopher Miller) در مقام کارگردان، طرفداران این فرانچایز خود را آماده کرده‌اند تا پس از انتظاری طولانی‌ مدت و در زمان اکران این فیلم در اواخر این ماه، ببینند که آیا شخصیت سولو (Solo) پرواز می‌کند یا علامت‌گذاری؟!! با سینماگیمفا همراه باشید.

درحالی‌که حدس و گمان‌های اولیه درمورد این فیلم اغلب سطحی بوده‌اند اما بدون شک طرفداران برای تماشای این فیلم هیجان‌زده هستند؛ به‌طوری‌که فروش بلیت پیش‌فروش این فیلم درحال‌حاضر در سایت فاندانگو (Fandango) از فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) فراتر رفته و پیش بینی می‌شود که افتتاحیه این فیلم با رکوردشکنی ۱۷۰ میلیون دلاری صورت بگیرد. با توجه به اینکه آخرین فیلم از فرانچایز Star Wars (جنگ ستارگان) یعنی Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi (جنگ ستارگان: قسمت هشتم – آخرین جدای) با فروش بیش از ۳۰۰ میلیون دلار پس از فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) قرار گرفته است و کماکان نیز یک ضربه بزرگ محسوب می‌شود، گزارشات مربوط به فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان)، قطعا اخبار خوبی برای دیزنی و لوکاس‌فیلم هستند. درهرحال، میزان موفقیت اصلی را در گیشه، کیفیت این فیلم تعیین خواهد کرد.

اما یک نکته‌ی مثبت صریح برای این فیلم زمانی رقم خورد که آلدن ارنریچ (Alden Ehrenreich) حدود دو هفته‌ی پیش با انتشار تصاویری از فیلم، تایید کرد که شخصیت هان سولو (Han Solo) را در این فیلم بازی کرده است. هاوارد در مصاحبه‌ای با سایت فاندانگو (Fandango) در پاسخ به اخبار مربوط به حضور ارنریچ در فیلمش خاطرنشان کرد که هیچ عکس دیگری از فیلم منتشر نخواهد شد و دیزنی و لوکاس‌فیلم می‌خواهند تا زمان اکران عمومی این فیلم و دیدن واکنش یکباره مخاطبان، صبر پیشه کنند. او در ادامه گفت:

به گمان من طرفداران همه چیز را تعیین خواهند کرد. منظورم این است که من فکر می‌کنم که لوکاس‌فیلم و دیزنی در انتخاب بازیگران، به ویژه بازیگران جوان، می‌خواهند ببینند چه اتفاقی می‌افتد تا بتوانند بر آن تکیه کنند. مطمئنا آن‌ها به بازیگران جوان نیاز خواهند داشت اما درحال‌حاضر هیچ برنامه مشخصی وجود ندارد. من فکر می‌کنم که انرژی‌های خلاقانه و بازاریابی زیادی پشت این فیلم وجود دارد.

همچنین این کارگردان برنده اسکار در مورد سیر داستانی متفاوت Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) از سایر فیلم‌های این فرانچایز افزود:

به گمان من اتفاقاتی که در این فیلم روی خواهند داد، دقیقا همان چیزهایی هستند که باید باشند و درواقع برای آن طراحی شده‌اند. Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) تک‌فیلم دنباله‌ای متفاوتی در این مجموعه است. البته به عنوان یک کمپانی، آن‌ها در ابتدا علاقه‌مندند تا ذائقه و خواست مخاطب را بدانند و سپس براساس آن داستان‌هایشان را روایت کنند. بنابراین تمامی این چیزها نوعی جست‌و‌جوی جاه‌طلبانه و جالب جهت کشف میل مخاطب امروزی است.

این تغییر سیر داستانی را پیش از این در فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ‌وان: داستانی از جنگ ستارگان) از این مجموعه نیز شاهد بودیم.

درنهایت باید گفت با وجود اینکه معاملات چندنقشی در دنیای فیلم‌های فرانچایزی، مسئله‌ای طبیعی است، معامله‌ی ارنریچ در وهله اول به این معناست که استودیو به او و هنر بازیگری‌اش اعتماد کرده است و این می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این مجموعه باشد. البته تمامی اینها به این بستگی دارد که او تا چه میزان در ایفای نقش خود در این فیلم موفق خواهد بود. اگرچه طرفداران نباید تصور کنند که حضور ارنریچ در این مجموعه ادامه‌دار خواهد بود اما اگر فیلم در زمان اکران به موفقیت اقتصادی قابل‌ملاحظه‌ای دست پیدا کند، طبیعتا عملی‌ شدن این تصور دور از ذهن نخواهد بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.