سیلوستر استالونه Rambo 5 را می‌سازد

7 May 2018 - 12:18

سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) در فیلم Rambo 5 که مدت زیادی در حال ساخت است بازی کردهو آن را کارگردانی می‌کند.‌ استالونه که بخاطر فیلم Rocky و دنباله‌های آن سوپر استار شد، شخصیت ۱۹۸۲ در فیلم First Blood بوده که داستان سرباز جنگ ویتنام به اسم جان رامبو بود که وقتی هدف قانون ستمگرانه در شهر کوچکی قرار گرفت جان سالم به در برد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم First Blood با بودجه ۱۵ میلیون دلاری‌اش فروش موفقی داشت و ۴۷.۲ میلیون دلار داخل کشور فروخت. این کافی بود تا استالونه شانس ساخت Rambo: First Blood Part II را در سال ۱۹۸۵ به دست آورد که بلاک‌باستری با ۱۵۰ میلیون دلار فروش شد. Rambo III در سال ۱۹۸۸ ساخته شد اما فقط ۵۳.۷ میلیون دلار فروخت. استالونه  خود را بازنشسته کرد تا اینکه دوباره در سال ۲۰۰۸ با فیلم Rambo بازگشت. این فیلم همانند سری‌ قبلی فقط ۴۲.۷ میلیون دلار فروخت و این شخصیت بار دیگر به فراموشی سپرده شد. اگرچه او سال‌هاست روی فیلم‌نامه کار می‌کند و هنوز جای تعجب دارد که او یک بار دیگر می‌خواهد Rambo را بسازد.

طبق خبر منتشر شده از سوی Screen International، استالونه در Rambo 5 بازی کرده و آن را کارگردانی می‌کند هرچند خبر ساخت این فیلم هنوز توسط مدیر برنامه‌های او تایید نشده است. مردم می‌گویند او مشغول کار روی فیلم‌نامه است که درباره آدم‌ربایی دختر یکی از دوستان رامبو است. ددلاین اعلام کرده: رامبو که در مزرعه‌ای کار می‌کند، از مرز مکزیک و آمریکا عبور کرده و خود را در مقابل یکی از خشن‌ترین کارتل‌های مکزیک می‌بیند.

با اینکه بازگشت رامبو خبر خوبی برای طرفداران استالونه است، جالب است بدانید که شخصیت رامبو ۳۵ سال قبل با نسخه اصلی مخاطب زیادی به خود جذب کرد. استالونه می‌خواهد شهرت و محبوبیت رامبو را احیا کند هرچند ساخت رامبو ۵ ریسک بزرگی است.

استالونه قبلا کارهای عجیب و غریب زیاد انجام داده و Rocky Balboa را به سینما بازگردانده که شخصیت فرعی آن مربی پا به سن گذاشته‌ای برای پسر آپولو کرید در Creed سال ۲۰۱۵ بود که راه را برای ساخت دنباله آن هموار ساخت که امسال نوامبر اکران می‌شود. استالونه رامبو را در سری پنجم در مرحله مناسبی از زندگی‌اش نشان می‌دهد تا اینکه بخواهد توانایی‌ها و مهارت‌هایش را غیر واقعی نشان دهد. یا می‌تواند ایفای این نقش را بر عهده شخص دیگری بگذارد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.