عکس‌های جدید از Thor: Ragnarok لباس لوکی و شخصیت جدیدی را نشان می‌دهد

2 September 2016 - 19:00

از زمانی که Thor در Avengers:Age of Ultron کمک کرد تا دنیا نجات پیدا کند دیگر حضوری در دنیای سینمای مارول نداشته است. با این وجود عکس‌های جدیدی از فیلم سوم و در دست تولید Thor منتشر شده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

توجه:متن زیر ممکن است حاوی نکات داستانی از Thor:Ragnarok  باشد.

همه‌چیز در نُه سرزمین به خوبی پیش نمی‌رود، مخصوصا وقتی که Loki( با بازی تام هیدلستون) بر تخت پادشاهی نشسته و اتفاقات مهیبی قرار است در Thor:Ragnarok رخ بدهد. تولید فیلم در بریسبین استرالیا و در نیویورک انجام می‌شود و هم‌اکنون سازندگان Ragnarok به سواحل طلایی برمی‌گردند. البته اهمیتی ندارد که تولید فیلم در کجای زمین رخ می‌دهد چرا که Thor و برادر ناتنی او هنوز راه درازی تا خانه در پیش دارند.

دلیل برگشت Thor و Loki به زمین در Ragnarok هنوز مشخص نیست. با این حال ممکن است ربطی به Odin داشته‌باشد. همچنین Thor و Loki لباس‌های مخصوص خود را کنار گذاشته‌اند و لباس‌های معمولی به تن کرده‌اند تا بتوانند با اطرافیان نیویورکی خود همرنگ شوند.

این عکس‌های جدید از Ragnarok که توسط  CBM درز پیدا کرده است خبر از لباس‌هایی جدید ثور و لوکی می‌دهد. اگرچه که این عکس‌ها لباس‌های قوم آزگاردیان را نمایش نمی‌دهد اما به ما نشان می‌دهد که آن‌ها (و مخصوصا Loki) در لباس زمینی چگونه می‌باشند. البته لباس قهرمانی Thor را از کمر به پایین می‌توان مشاهده کرد چرا که قسمت بالایی تنه او توسط یک سویشرت پوشانده شده‌است.

این تصاویر را در زیر مشاهده کنید:
Screen Shot 1395-06-08 at 21.58.46

Screen Shot 1395-06-08 at 22.02.26

اگرچه که شکل جدیدی از این قهرمان‌ها ، ممکن است هیجان‌آور باشد اما بازهم وجود یک شخصیت معرفی‌نشده‌ یشتر جلب توجه می‌کند. در عکس‌های جدیدی که از فیلم منتشر شده شخصیت‌های Thor ، Loki ، Odin و یک زن را می‌بینیم که با هم ملاقات می‌کنند. این شخصیت مرموز موهای مشکی خود را می‌بندد و آرایش نامشخصی را زیر یک ردای آبی-بنفش خود دارد. چند منبع حدس زده‌اند که این شخصیت یا کیت بلانشت در نقش Hela است و یا ممکن است جیمی الکساندر در نقش Lady Sif باشد. البته باید گفت که هیچ‌کدام از این بازیگران شبیه این زن مرموز نیستند. برای دیدن عکس‌های این شخصیت اینجا را کلیک کنید.

چند طرفدار کنجکاو یک سرنخ احتمالی را پیشنهاد کرده‌اند. در ابتدا شخصی به نام  weepingangel013 چند عکس را توییتر خود منتشر کرد که عکس‌هایی از چند کیسه لباس را نشان می‌دهد که نوشته‌های Hi Dad و Hi Mum روی آن‌ها نوشته‌ شده‌است. یک کاربر توییتر دیگر هم بعدا بیشتر روی عکس‌ها زوم کرد و حدسیات خود را درباره علامت‌ها بیان کرد.

Screen Shot 1395-06-08 at 22.04.55

اگرچه که ممکن است که فقط یک نظریه باشد اما این لباس‌ها ممکن است به آنتونی هاپکینز و لباس شخصیت Odin مربوط باشد. از جهت دیگر هم لباسی که نوشته Hi Mum روی آن است کاملا نمی‌تواند به مادر سینمایی Thor یعنی Frigga  با بازی رید روسو ربط داشته باشد چرا که او در جریان اتفاقات Thor:The Dark World کشته شد.آیا ممکن است این لباس به یک الهه مادر دیگر مثل Gaea مربوط باشد؟

Gaea-Death-Thor-Ragnarok

در کمیک‌ها Gaea یک نماینده کهن از زمین است که ترکیبی از الهه یونانی Gaia و Joro از افسانه‌های اسکاندیناوی است.یک خدای کهن که بدن فیزیکی خود را ترک کرد و با زمین ترکیب شد که البته در زمان‌های مختلف به شکل زنانه خود بازمی‌گردد. او البته مادر بیولوژیکی Thor هم می‌باشد(البته در کتاب‌های کمیک). علیرغم این‌که دنیای سینمایی مارول Frigga را به عنوان مادر آزگارد معرفی کرده‌است، آیا این امکان وجود دارد که او مادر اصلی و به دنیا‌آورنده Thor نباشد؟ در یک گفتگوی کوتاه توسط  ۹ News در استرالیا ، مدیربرنامه مکان‌های Ragnarok یعنی دانکان جونز گفت: «چند پیچش داستانی جالب در این صحنه قرار است رخ دهد که ارزش نگاه‌کردن را دارد».

این را به خاطر داشته‌باشید که این عکس‌ها که چنین لباس‌هایی با نوشته‌های رویشان نشان می‌دهد ممکن است تنها برای به هیجان آوردن طرفداران باشد. شخصیت زن مرموز هم ممکن است یک آزگاردیان دیگر باشد که برای کمک به خانواده سلطنتی خود آمده باشد. از جهت دیگر یک زن رداپوش دیگر هم وجود دارد که ممکن است  نقشی به نام Death (مرگ) را در Thor 3داشته باشد. با وجود Thanos که به عنوان یکی از شخصیت‌های Avengers:Infinity War حضور دارد آیا زمان آن است که عشق یک جانبه او معرفی شود؟ نپذیرفته شدن دوباره از جانب Death مطمئنا به او دلیل خوبی داد تا کهکشان را با Infinity Gauntlet نابود کند. اهمیتی ندارد که این زن مرموز چه کسی است ولی قطعا این راز ارزش صبر کردن را دارد.

فیلم سینمایی Thor:Ragnarok در سوم نوامبر سال ۲۰۱۷ به پرده خواهد رفت.

منبع:screenrant

Save

Save

Save

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Masih says:

    من خودم شخصاً با تام هیدلستون حال می کنم ولی از اون پسر مو بوره(کریس همسفورث) بدم می یاد.