رالف فاینز درحال مذاکره برای پیوستن به فیلم The Forgiven

7 May 2018 - 19:00

IMR International دو روز پیش اعلام کرد که رالف فاینز (Ralph Fiennes)، بازیگر انگلیسی فیلم‌های معروفی چون The Grand Budapest Hotel (هتل بزرگ بوداپست) و Schindler’s List (فهرست شیندلر)، درحال مذاکره برای پیوستن به فیلم The Forgiven (فراموش‌ شده) ساخته‌ی جان مایکل مک‌‌دونا (John Michael McDonagh) در کنار بازیگرانی چون ربکا هال (Rebecca Hall)، مارک استرانگ (Mark Strong) و سعید تغماوی (Saïd Taghmaoui) است. با سینماگیمفا همراه باشید.

الیزابت ایوز (Elizabeth Eves) در کنار مک‌دونا، تولید این فیلم را از طریق کمپانی‌شان به نام House of Un-American Activities برعهده خواهند داشت. CAA که تامین مالی این فیلم را برعهده دارد، به نمایندگی از ایالات متحده با IMR International وارد همکاری شده است تا حق پخش خارجی فیلم را مدیریت کند و در مراسم کن هفته‌ی آینده فیلم را به خریداران معرفی کند.

The Forgiven (فراموش شده) اقتباسی از یک رمان کلاسیک اثر لورنس آزبورن (Lawrence Osborne) است که فراز‌ و ‌نشیب ‌های زندگی یک زوج انگلیسی، دوستان‌شان و محلی‌های اهل مراکش که همگی در یک مهمانی آخر هفته دور هم جمع شده‌اند را روایت می کند.

تولید این فیلم اوایل سال آینده در مراکش آغاز خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.