دنباله فیلم The Hitman’s Bodyguard ساخته می‌شود

8 May 2018 - 13:19

دنباله فیلم اکشن رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson)، یعنی The Hitman’s Bodyguard (محافظ مزدور)، ساخته می‌شود. رایان رینولدز قبل از ستاره اکشن شدن به لطف بازی در فیلم Deadpool، بازیگر کامیک بود. البته توانایی رینولدز در کمدی در فیلم Merc With a Mouth کاملا مشهود بود و ددپول کمک کرد تا این هدف حاصل شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

استعداد رینولدز در کمدی و اکشن در فیلم The Hitman’s Bodyguard ارزشمند بود و او را با بازیگر شناخته شده دیگری در کمدی و اکشن، ساموئل ال. جکسون افسانه‌ای، هم‌بازی کرد. این فیلم با بازی این دو نفر توانست در گیشه بعد از روز کارگر بسیار موفق عمل کند و ۷۶ میلیون دلار فروش داخلی و ۱۷۷ میلیون دلار فروش خارجی داشته باشد.‌ این ارقام خیلی بالا نیستند اما به قدری خوب هستند که تصمیم گرفته شود دنباله‌اش ساخته شود.

هالیوود ریپورتر گزارش کرده که دنباله این فیلم را Millennium Films می‌سازد. فیلم جدید عنوان The Hitman’s Wife’s Bodyguard خواهد داشت. بازیگران این دنباله هنوز اعلام نشده‌اند اما تصور می‌شود رایان رینولدز و ساموئل ال. جکسون هر دو به این دنباله بازگردند. انتظار می‌رود پاتریک هیوز (Patrick Hghes) نیز برای کارگردانی این دنباله باز می‌گردد.

خبر ساخت دنباله The Hitman’s Bodyguard در مراسم Cannes اعلام شد، جایی که Millennium Films دنباله‌های فیلم اکشن زیادی برای ساخت دارد‌ که از این میان می‌توان به Expendables 4، Angel Has Fallen و Mechanic 3 اشاره کرد. علاوه بر این فیلم‌ها، این کمپانی خبر ساخت Rambo V را با بازی سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) اعلام کرد.‌ هنوز نمی‌دانیم استالونه این فرنچایز را کارگردانی می‌کند یا نه.

داستان The Hitman’s Bodyguard درباره مایکل برایس با بازی رینولدز است که بادیگارد درجه یک سابق است که برای حفاظت از آدم‌کش بدنامی به اسم داریوش کینسید با بازی جکسون استخدام می‌شود و این در حالی است که این آدم به ندرت به بادیگارد نیاز دارد. دنباله این فیلم این فرمول را ادامه خواهد داد که موفق نیز به نظر می‌رسد و همانطور که عنوان دنباله نشان می‌دهد همسر کینسید بیشتر در این ماجرا نقش خواهد داشت. سونیا، همسر کینسید، با بازی سلما هایک (Salma Hayek) در فیلم اول نیز بازی کرد اما گویا در دنباله فیلم مرکز توجه خواهد بود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.