اسکات ادکینز به Ip Man 4 پیوست

8 May 2018 - 13:25

ستاره هنرهای رزمی، اسکات ادکینز (Scott Adkins)، به بازیگران Ip Man 4 پیوسته، فیلمی که آخرین سری از مجموعه فیلم‌های زندگی‌نامه استاد کونگ فو، وینگ چون مشهور است که بروس لی را آموزش داده بود. دانی ین (Donnie Yen) نقش Ip Man را بازی می‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید‌.

اسکات ادکینز بخاطر هنر رزمی‌اش در میان طرفداران شناخته شده است و در Undisputed II: Last Man Standing و شماری از فیلم‌های اکشن۱۱ نیز ایفای نقش کرده است. ادکینز مهارت خود بعنوان هنرمند رزمی را در بلاک‌باسترهای هالیوود مانند X-Men Origin: Wolverine، Doctor Strange و The Bourne Ultimatum نشان داده است. این بازیگر، شخصیت اصلی چند فیلم محبوب مانند Ninja، Undisputed III: The Redemption و Boyka: Undisputed بوده است.

اسکات ادکینز در اینستاگرام اعلام کرده که به بازیگران Ip Man 4 پیوسته که در حال فیلم‌برداری در چین است. ادکینز که توسط ین برای بازی در این فیلم دعوت شده، می‌گوید فیلم‌های Ip Man فیلم‌های هنرهای رزمی مدرنی هستند.

اولین سری Ip Man که سال ۲۰۰۸ اکران شد، به  موفقیت بزرگی از نظر انتقادی و تجاری دست یافت. این فیلم باعث محبوبیت ین شد. دو دنباله بعدی این فیلم نیز فروش بالایی داشتند.

هر سری این فیلم درباره بخش متفاوتی از زندگی Ip Man است. Ip Man استاد وینگ چون افسانه‌ای را نشان می‌دهد که درگیر تهاجم ژاپنی ۱۹۳۷ است. سری دوم این فیلم شخصیت اصلی را به بریتانیا در اوایل ۱۹۴۰ می‌فرستد. در سری سوم، Ip Man با یک بوکسور مبارزه می‌کند. در انتهای فیلم، او بروس لی را بعنوان شاگرد خود می‌پذیرد.

فیلم Ip Man 4 یکی از چهار فیلم ین (Big Brother, Iceman 2, Enter the Fat Dragon) در سال ۲۰۱۸ است. Ip Man با کارگردانی ویلسون یپ (Wilson Yip) سال ۱۹۶۰ را نشان می‌دهد و اولین سری است که در آمریکا ساخته می‌شود. در این فیلم Ip Man به سیاتل می‌رود تا با بروس لی کار کند که تصمیم دارد مدرسه وینگ چون را افتتاح کند.

هنوز تاریخ اکران Ip Man 4 اعلام نشده است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.