تاریخ اکران فیلم Sherlock Holmes 3 مشخص شد

8 May 2018 - 18:11

به تازگی شرکت برادران وارنر اعلام کرده‌ است که فیلم سینمایی Sherlock Holmes 3 «شرلوک هلمز ۳» در دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی اکران خواهد شد. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

هرچند که رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) این روزها در دنیای سینمایی مارول نقش مهم و عمده‌ای را ایفا می‌کند و توانسته با آن فیلم‌ها به موفقیت بزرگی نیز برسد، اما باید بار دیگر منتظر بازگشت او در قالب کارآگاه معروف یعنی شرلوک هلمز باشیم.

داونی جونیور در دو قسمت ابتدایی از سری فیلم‌های شرلوک هلمز نقش این شخصیت محبوب را ایفا ‌می‌کرد و همبازی‌هایی همچون جود لاو (Jude Law) در نقش دکتر واتسون (Watson) و گای ریچی (Guy Ritchie) را در کنار خود می‌دید. دو فیلم ابتدایی این سری به لطف داستان‌ مرموز و هیجان‌انگیزش و همچنین شخصیت‌های اصلی خود توانست موفقیت خوبی را در باکس آفیس کسب کند. بد نیست اشاره کنیم که مجموع فروش سری فیلم‌های شرلوک هلمز در باکس آفیس حدود ۱ میلیارد دلار بوده است و اکنون زمان آن رسیده تا با اکران قسمت سوم این سه‌گانه، پرونده‌ سری بسته شود.

بالاخره برادران وارنر به صورت رسمی تاریخ اکران قسمت سوم این مجموعه را اعلام کردند. Sherlock Holmes 3 «شرلوک هلمز ۳» قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی اکران شود. این تاریخ تقریباً چیزی نزدیک به ۹ سال پس از اکران فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows «شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها» است. همانطور که در بالا اشاره شد، رابرت داونی جونیور نقش اصلی را ایفا خواهد کرد و بازگشت جود لاو هم تایید شده است. با این حال، هنوز خبری از حضور یا عدم حضور گای ریچی (Guy Ritchie) به زبان نیامده است.

برای مدت زیادی شنیده می‌شد که برادران وارنر قصد ساخت «شرلوک هلمز ۳» را دارند. حال جای خوشحالی دارد که بدانیم بالاخره قرار است این فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران شود. نکته‌ی جالب در مورد تاریخ اکران فیلم این است که دو فیلم قبلی هم در ایام کریسمس اکران شدند و توانستند در فروش عملکرد مثبتی را برای خود ثبت کنند. به همین خاطر به نظر می‌رسد که تصمیم وارنر برای تاریخ انتشار فیلم، هوشمندانه بوده است.

فیلم سینمایی Sherlock Holmes 3 «شرلوک هلمز ۳» در تاریخ ۵ دی ۱۳۹۹ (۲۵ دسامبر ۲۰۲۰) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.