پوستر جدید Rambo 5 عنوان و تاریخ اکران آن را نشان می‌دهد

8 May 2018 - 20:57

سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) خبر ساخت Rambo 5 را تایید کرده و اولین پوستر فیلم نشان می‌دهد که پاییز ۲۰۱۹ اکران می‌شود. همیشه شایعاتی درباره رامبو ۵ وجود داشته است. عملکرد انتقادی و تجاری سری چهارم این فیلم باعث شد استودیو علاقه‌ای به ساخت فیلم دیگری درباره سرباز جنگ ویتنام نداشته باشد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

رامبو با بودجه ۵ میلیون دلاری‌اش، ۱۱۳ میلیون دلار فروش جهانی داشت. این باعث شد کم درآمدترین سری این فرنچایز باشد و Rambo: First Blood Part II پر فروش‌ترین فیلم لقب گیرد. صحبت‌هایی درباره سریال تلویزیونی رامبو در سال ۲۰۱۵ با بازی استالونه شده بود. این پروژه ساخت دنباله‌های بعدی را متوقف کرد اما هرگز چراغ سبز نگرفت و استالونه اعلام کرد می‌خواهد این شخصیت را بازنشسته کند. بنظر می‌رسد استالونه می‌خواهد فرصت دیگری به جان رامبو دهد.

گزارشات اخیر درباره رامبو ۵ حاکی از این هستند که سیلوستر استالونه نقش خود را بازی می‌کند و احتمالا کارگردان این سری نیز خواهد بود. گویا فیلم‌نامه کار در دست بازنویسی نهایی قرار دارد و  این شخصیت برای نجات دختر دوست‌اش با کارتل‌های مکزیک درگیر می‌شود. با اینکه این داستان هنوز تایید نشده اما پوستر اول این فیلم در فستیوال فیلم کان نشان داده شد و اکران آن در پاییز ۲۰۱۹ تایید گردیده و عنوان Rambo V دارد. استالونه این پوستر را در صفحه اینستاگرام خود با این عنوان به اشتراک گذاشته: چیز بدی در راه است.

حالا که استالونه سخت مشغول ساخت Creed 2 است و شخصیت برجسته راکی بالبوا را بازی می‌کند، باید منتظر ماند و دید او مسئولیت کارگردانی فیلم را قبول می‌کند یا نه. و با توجه به تغییرات صورت گرفته در تولیدات استودیو بزرگ این احتمال وجود دارد که خبرهای بیشتری درباره بازیگران و عوامل کار بشنویم. جدا از خلاصه ساده داستان، حضور استالونه و تاریخ اکران، هیچ چیز دیگری درباره فیلم مشخص نیست.

استالونه برای ادامه فرنچایز رامبو خوشحال است و به دنبال ابعاد بیشتری از این شخصیت است. چهارمین سری چندین اشتباه داشت چون بیشتر به تیراندازی و خشونت شخصیت و داستان پرداخته بود. با توجه به استاندارد فیلم‌های اکشن امروزی، جالب است بدانیم قهرمان اکشن اصلی دوباره جان رامبو پا به سن گذاشته است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.