فیلم «جن زیبا» آخر تابستان اکران می‌شود

6 May 2018 - 15:15

مهرداد فرید تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» در جدیدترین مصاحبه خود زمان اکران فیلم بایرام فضلی را اواخر تابستان اعلام کرد. او همچنین گفت جشنواره فجر نمی‌تواند برای یک فیلمساز هدف باشد و به همین دلیل او می‌خواهد «جن زیبا» را به شکل مستقیم و برای مردم اکران کند. فرید از ساخت یک فیلم کمدی به کارگردان و تهیه کنندگی خود در آینده نیز خبر داده است.

مهرداد فرید در پاسخ به این‌که آیا علاقه‌ای ندارید که «جن زیبا» را برای جشنواره فیلم فجر کنار بگذارید، تصریح کرد:

«جشنواره فیلم فجر اولویتی برای ما ندارد. ما فیلم را برای مردم می‌سازیم و علاقه‌مندیم پس از پایان مراحل ساخت، ‌ فیلم را برای مردم به نمایش درآوریم. جشنواره فیلم فجر نمی‌تواند برای یک فیلمساز هدف باشد. ما اواخر تابستان را برای نمایش این فیلم در نظر گرفته‌ایم.»

فرید درباره پروژه بعدی خود اعلام کرد:

«در حال حاضر دو فیلمنامه در دست داریم؛ یک فیلمنامه درام و یک فیلمنامه کمدی. فیلمنامه درام را قرار است آقای بایرام فضلی کارگردانی کند و من به عنوان تهیه‌کننده در کنارش خواهم بود. فیلمنامه کمدی‌مان را هم که این روزها بازنویسی و چکش‌کاری پایانی را پشت سر می‌گذارد، خودم تهیه‌کنندگی و کارگردانی می‌کنم.»

رئیس انجمن تهیه‌کننده ـ کارگردانان سینمای ایران درباره اظهارات سیدضیاء هاشمی درباره ادغام تمام انجمن‌های تهیه‌کنندگی کشور بیان کرد:

«به نظرم این اتفاق، رویداد خوبی برای صنف تهیه‌کنندگی سینما است. بالاخره یک انجمن منسجم بهتر از چند انجمن می‌تواند مسائل تهیه‌کنندگان را پیگیری کند. من کاملاً با این امر موافقم.»

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.