تاریخ پخش فصل چهارم سریال Monkeys 12 مشخص شد

12 May 2018 - 13:04

تاریخ پخش فصل آخر سریال ۱۲ Monkeys شبکه SYFY مشخص شد. این فصل در قالب یازده قسمت بصورت ویژه ظرف یک ماه به پایان می‌رسد و قسمت پایانی دو ساعت خواهد بود. در واقع قرار است این فصل در چهار هفته و هر هفته سه قسمت پخش شود با این تفاوت که هفته چهارم دو قسمت پایانی روی آنتن شبکه سای.فای می‌روند. این بازه طولانی برای این سریال است اما جای تعجب ندارد بیش از یک سال از آخرین قسمت فصل سوم می‌گذرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

حالا با خبر پخش فصل چهارم، دو فصل آخر ۱۲ Monkeys بخاطر نحوه پخش جدید خود ارزشمند شده است. اگر به خاطر داشته باشید کل فصل ۳ ظرف یک هفته از SYFY پخش شد. حالا فصل چهار این سریال در راه است و با توجه به بیانیه جدید SYFY فصل پایانی سریال خواهد بود:

در فصل چهارم جیمز کول و دکتر کسندرا ریلی به تلاش خود ادامه می‌دهند و به عقب بر می‌گردند تا مانع از شیوع ویروس هطرناکی که جهان را تهدید می‌کند، شوند. تنها امید آن‌ها به سلاحی است که Witness را برای همیشه از میان‌ بردارد.‌ اما آن‌ها خیلی زود می‌فهمند که برای بردن جنگ نهایی، و زمان خریدن، باید قربانی دهند.

آرون استنفورد، آماندا شول، کرک اسودو، نوآ بین، تاد استاشویک، امیلی همپشر و باربارا سکووا از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Twelve Monkeys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته، کار ساخت سریال ۱۲ Monkeys بر عهده تری متالس بوده است. همچنین متالس کارگردانی سه قسمت پایانی سریال را بر عهده داشته است.

از آنجایی که زمان زیادی از پخش فصل سوم گذشته است و هنوز تا پخش فصل ۴ وقت هست پس می‌توانید نگاهی مجدد برای فصل ۳ داشته باشید.

فصل چهارم ۱۲ Monkeys از روز جمعه ۱۵ ژوئن ساعت ۸ از شبکه SYFY پخش می‌شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.