آدام وارلاک در Avengers 4 حضور نخواهد داشت

9 May 2018 - 23:14

**هشدار: این خبر حاوی مطلب اسپویل فیلم Avengers: Infinity War است**

به گفته آنتونی و جو روسو، آدام وارلاک در سری چهارم انتقام‌جویان حضور نخواهد داشت. حالا که Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) اکران شده، بیشتر بحث‌ها پیرامون اتفاقات بعدِ از سری سوم است. اینجاست که طرفداران شروع به حدس زدن می‌کنند و فیلم‌سازان مارول اعلام کرده‌اند که وارلاک در سری چهارم نخواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جیمز گان بارها این فرضیه‌ که وارلاک از طریق دنباله‌های انتقام‌جویان وارد دنیای مارول می‌شود را بی‌اساس دانسته بود. اما این باعث نشد طرفداران کهکشان‌ را رها کنند چون او بازیگر اصلی روایت فیلم Infinity Gauntlet است. حالا برادران روسو درباره اظهارات اولیه گان گفته‌اند اینکه وارلاک در فیلم بعدی انتقام‌جویان نخواهد بود.

آنتونی و جو روسو در مصاحبه‌ با ComicBook درباره اینکه چه اتفاقی بعد از شکست قهرمانان برجسته زمین در حفاظت از انسانیت می‌افتد گفتند. انتظار می‌رود انتقام‌جویان ۴ تیم اصلی را در اختیار داشته باشد تا سعی کنند اوضاع بوجود آمده را رفع و رجوع کنند. کاپیتان مارول برای کمک به آن‌ها باز می‌گردد اما متاسفانه خبری از وارلاک نخواهد بود.

درسته، آدام وارلاک توی داستان ما نخواهد بود. ببینید، کار ما همانطور که بارها گفتیم، گفتن داستان دنیای سینماتیک مارول است نه هدایت اقتباس‌های کامیک صرف اینکه ما هم طرفدار کامیک هستیم‌. من علاقه‌ای به گفتن داستانی که قبلا گفته شده یا دیدن چیزی که دیده شده، ندارم. اگر همه داستانی که اتفاق خواهد افتاد را بدانم، پس برای چی فیلم بسازیم؟ ما میخواهیم مخاطبین را سورپرایز کنیم و داستانی را ادامه بدهیم که با مرد آهنی…. یک دهه قبل، شروع شد.

با اینکه آدام وارلاک در سری چهارم انتقام‌جویان حضور ندارد این بدین معنی نیست که نویسنده‌های فیلم، استفان مک‌فیلی (Stephen McFeely) و کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) از او استفاده نمی‌کنند. قبلا دیدیم که این دو تصمیم گرفته گرفته بودند وارلاک در روایت تانوس باشد اما تصمیم‌شان را تغییر دادند چون برای داستان و شخصیت جالب به نظر نمی‌رسید. از راه رسیدن او و شکست نهایی تیتان دیوانه منطقی بود اما این اتفاق قهرمانان را از ایفای نقش اصلی باز می‌داشت.

گفته شده وارلاک به زودی به دنیای مارول می‌پیوندد و گویا گان برای او در نگهبانان کهکشان ۳ برنامه‌هایی دارد. با توجه به برنامه فاز چهارم، وارلاک احتمالا در این فرنچایز می‌ماند و یکی از قهرمانانی می‌شود که ماندگار است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.