جوردن پیل عنوان دنباله Get Out را اعلام کرد

9 May 2018 - 23:46

کمتر از یک سال و نیم پیش بود که جوردن پیل (Jordan Peele) فیلم Get Out را به دنیا معرفی کرد و خود را از یک کمدین به یک فیلم‌ساز جوان برجسته در هالیوود تبدیل کرد. اگر منتظر هستید تا ببینید پیل می‌خواهد چکار کند، باید بگوییم انتظار به پایان رسید. برای خواندن جزئیات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

پیل امشب در صفحه توییتر خود اعلام کرد که فیلم بعدی او کمتر از یک سال دیگر اکران می‌شود. این فیلم Us نام دارد و پوستری برای آن منتشر شده که در آن نوشته شده “کابوس جدید ذهن برنده جایزه اسکار، جوردن پیل.”

سایت خبری ورایتی اعلام کرده که پیل در حال مذاکره با لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o) و الیزابت موس (Elisabeth Moss) برای بازی در این فیلم است‌. سومین نقش نیز به بازیگر Black Panther (پلنگ سیاه)، وینستون دوک (Winston Duke) می‌رسد.

پوستر جالب این فیلم، تست Rorschach را در وسط صفحه نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد دو نفر در این تصویر دیده می‌شوند و گویا این فیلم درام ترسناک روان‌شناسی دیگری همانند Get Out است.

دنباله فیلم  Get Out تحت عنوان Us ساخته می‌شود. یونیورسال این فیلم را ۱۹ مارس ۲۰۱۹ اکران خواهد کرد. به محض انتشار خبر جدیدی پیرامون فیلم، آن را با شما خوانندگان عزیز به اشتراک می‌گذاریم.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.