سازنده شرک با کمپانی ریوراستون پیکچرز همکاری می‌کند

10 May 2018 - 14:36

جان ویلیامز (John Williams) تهیه‌کننده انیمیشن Shrek با کمپانی ریوراستون پیکچرز برای ساخت فیلم‌های انیمیشنی با بودجه ۱۵ تا ۲۰ میلیون دلار همکاری می‌کند. دو پروژه اول این کمپانی تایید شده‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این پروژه با همکاری موسس ریوراستون، دیپاک نایار و ویلیامز از Vanguard Entertainment ساخته می‌شود. دو پروژه اول، Goose Chase و The Silk Road Rally خواهند بود که هر دو توسط راس ونوکور (Ross Venokur) کارگردانی می‌شوند. ونوکور انیمیشن Get Squirrely  را سال ۲۰۱۵ برای Vanguard ساخته است.

انیمیشن شرک که کاری از DreamWorks بود، سال ۲۰۰۱ جایزه اسکار دریافت کرد. ویلیامز دنباله این انیمیشن را با عنوان شرک ۲ ساخت و تهیه‌کننده اجرایی شرک ۳ و Shrek Forever After و اسپین‌آف Puss in Boots این کمپانی بود. از آن زمان به بعد وی پروژه‌های انیمیشنی مستقلی مانند Valiant, Happily N’Ever After و Space Chimps را ساخته است. تولیدات اخیر ویلیامز و Vanguard عبارتند از Gnome Alone و Charming.

کمپانی ریوراستون سال ۲۰۱۴ توسط نایار و نیک بویر تاسیس شد. این کمپانی اخیرا کمدی خانوادگی و لایو-اکشن Show Dogs را ساخته که ۱۸ مه توسط Global Road Entertainment در آمریکا پخش می‌شود.

ویلیامز درباره این همکاری جدید گفته: “من تجربه کاری عالی با دیپاک دارم و خیلی خوشحالم این کار رو با او و نیک انجام میدم.”

انیمیشن Goose Chase دنیای شخصیت‌های حیوانی را نشان می‌دهد که بدترین شکارچیان گنج دنیا، سیمپل سیمون و وی ویلی وینکی، را می‌بینیم که ماموریتی برای یافتن تخم‌های طلایی افسانه‌ای شروع می‌کنند تا دنیای خود را نجات دهند و دل Little Bo Peep را به دست آورند.

شخصیت‌های The Silk Road Rally در حال رقابت در مسابقه ماشین‌سواری در مسیر مشهور Silk Road هستند. پیتر سیمن (Peter Seaman) این انیمیشن را می‌سازد. دیگر پروژه‌های در حال ساخت، Genetapets درباره دختر ۱۳ ساله‌ای که با حیوان آزاری مبارزه می‌کند تا به حیوانات خانگی‌اش کمک کرده باشد، Alien Rock Band, Zorgamazoo و Brobots هستند.

کمپانی ریوراستون در حال حاضر در مرحله پس از تولید یک سری از فیلم‌ها قرار دارد که از این میان می‌توان به The Wedding Guest ساخته‌ی مایکل وینترباتم (Michael Winterbottom) با بازی دو پاتل (Dev Patel)، و The Corrupted ساخته‌ی ران اسکالپلو (Ron Scalpello) با بازی سم کلافلین (Sam Claflin) و The Beach Bum ساخته‌ی هارمونی کوراین (Harmony Korine) با بازی متیو مک‌کانی (Matthew McConaughey) و زندگی‌نامه وینسنت ون گو، At Eternity’s Gate ساخته‌ی جولین اسکنابل (Julian Schnabel) با بازی ویلم دافو (Willem Dafoe) اشاره کرد. مالک ریوراستون، Reliance Entertainment است.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.