باب ایگر می‌گوید دیزنی به دنبال فرنچایزی فراتر از انتقام‌جویان است

10 May 2018 - 22:12

با نزدیک شدن به فاز چهارم مارول، و اکران Avengers 4 در سال آینده، این سوال مطرح می‌شود که دنیای مارول می‌خواهد بعدا چکار کند. اطلاعات کمی درباره فاز چهارم داریم، جایی که دنباله Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و سومین Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) اکران می‌شوند، اما جدا از اسپین‌آف‌ها و فیلم‌های سولو، بعد از ساخت انتقام‌جویان چه می‌شود؟ طبق گفته دیزنی، فرنچایز کاملا جدیدی جایگزین آن خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مدیر استودیوی مارول، باب ایگر (Bob Iger)، روز سه‌شنبه درباره آینده دنیای مارول سخن گفت. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، وی اظهار داشت که تیم مارول فیلم‌هایی برای دهه بعدی خواهد داشت و همان‌طور که می‌دانیم این استودیو تاریخ اکران فیلم‌های سال ۲۰۲۲ را نیز اعلام کرده است. وی خبر جالب‌تری نیز منتشر کرد:

فکر می‌کنم بعد از انتقام‌جویان، فرنچایز جدیدی خواهیم داشت، اما این بدین معنی نیست که خبری از انتقام‌جویان نخواهد بود. ما هنوز خبری در این‌باره اعلام نکرده‌ایم.

از طرفی می‌توان گفت که استودیو به دنبال روایت‌‌های کراس‌اور با شخصیت‌های جدید و آشنا در فاز ۴ است اما فرنچایز جدید چیزی بزرگتر و کاملا جدید در چنته خواهد داشت. قطعا فقط داستان بیشتر با شخصیت‌هایی که می‌شناسیم نخواهد بود بلکه این برند جدید چیزی را معرفی می‌کند که باید برای دیدن آن منتظر بود. این شاید مرتبط با فیلم احتمالی Eternals باشد که کوین فایگی (Kevin Feige) قبلا درباره آن صحبت کرده بود که داستان نژاد تغییر ژنتیکی یافته انسان است. آیا آن‌ها انتقام‌جویان جدید ما خواهند بود؟

به سختی می‌توان تصور کرد که فیلم دیگری جایگزین انتقام‌جویان شود، اما سعی می‌کنیم باتوجه به آنچه در سه فاز اول مارول دیدیم، پیش‌بینی کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد. فایگی درباره تغییر ساختار داستان‌گویی در فاز چهارم گفته، اینکه ساختار کتاب کامیک سه فاز اول، فیلم‌های سولو که با تیم‌های بزرگ ساخته شدند، پشت صحنه فاز چهارم است. او ماه گذشته اظهار داشت: فکر کنم این ساختاری که دهه‌ها در کامیک روی آن کار شده و ما هم یک دهه روی آن کار کردیم، خیلی خوب باشد، به نظرم این مدل خوبی است. اما ضرورتا بدین معنی نیست که ما همین مسیر را طی می‌کنیم.

این بدین معنی نیست که انتقام‌جویان برای همیشه به پایان رسیده است. ایگر گفته آن‌ها در آینده بصورت تیم باز می‌گردند. “با توجه به محبوبیت شخصیت‌ها‌ی فرنچایز، فکر نمی‌کنم مردم خیال کنند انتقام‌جویان دیگری نباشد.”

فایگی قول داده که در فاز ۴ پراکندگی و تنوع بیشتری وجود داشته باشد و استودیو فیبم‌های بیشتری درباره زنان و رنگی پوست‌ها بسازد. اگر این فرنچایز جدید چنین ریسکی کند و بازیگر و داستان متفاوتی داشته باشد، عالی می‌شود. تا آن موقع، هنوز Ant-Man and the Wasp را داریم که ۶ ژوئیه اکران می‌شود، Captain Marvel (کاپیتان مارول) مارس آینده و سری چهارم انتقام‌جویان مه آینده روی پرده نقره‌ای می‌روند.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.