مشکل جعفر پناهی حل نشد و بهناز جعفری به جشنواره کن می‌رود

10 May 2018 - 14:15

پس از این‌که بسیاری از سینماگران از جمله اصغر فرهادی برای حضور جعفر پناهی در جشنواره کن تلاش کردند، باز هم مشکل ممنوع الخروجی پناهی حل نشد و او نمی‌تواند در این رویداد سینمایی بین المللی حاضر شود. اما بهناز جعفری بازیگر «سه رخ» به نمایندگی از جعفر پناهی و آخرین ساخته‌اش در جشنواره فیلم کن حضور پیدا خواهد کرد.

اما با توجه به غیبت چندین ساله جعفر پناهی برای حضور در رویدادهای سینمایی، این بار قرار است بهناز جعفری بازیگر «سه رخ» به نمایندگی از او و این فیلم در جشنواره کن حضور یابد.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار آی سینما بهناز جعفری در جدیدترین ساخته پناهی نقش خودش به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون را بازی می‌کند. داستان این فیلم درباره دختر بچه روستایی است که به بازی‌های بازیگر سینما و تلویزیون یعنی بهناز جعفری علاقه بسیاری دارد و زمانی که پناهی به روستای آن‌ها می‌رود از او درخواست می‌کند که بهناز جعفری را به دیدار او بیاورد در غیر اینصورت او به زندگی خود خاتمه می‌دهد.

پناهی که خود در این فیلم ایفای نقش می‌کند، به تهران باز می‌گردد و به سراغ بهناز جعفری می‌رود تا او را به دیدن آن دختر روستایی بیاورد و در ادامه اتفاقات جالبی برای پناهی، جعفری و آن دختر روستایی رخ می‌دهد.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.