جزئیات مربوط به سه فصل بعدی سریال Outlander منتشر شد

11 May 2018 - 14:28

طرفداران Outlander یک خبر خوب و یک خبر بد برایتان داریم. برای دیدن فصل چهارم این سریال باید تا نوامبر صبر کنید اما Starz این سریال را برای فصل‌های ۵ و ۶ تمدید کرده و تصاویری از فصل ۴ نیز منتشر ساخته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

شبکه Starz اولین تصاویر رسمی فصل ۴ سریال را منتشر ساخته که قسمت اول آن نوامبر امسال روی آنتن می‌رود. این زمان طولانی است اما طرفداران این سریال حداقل با خبر تمدید فصل‌های ۵ و ۶ در سال ۲۰۲۰ می‌توانند نفس راحتی بکشند. شبکه Starz در بیانیه‌ای گفته: خیال طرفداران راحت باشد که کلر و جیمی دوست‌داشتنی‌شان با چالش‌ها، ماجراها و مسائل جدیدی در فصل‌‌های ۵ و ۶ مواجه می‌شوند و ما وارد تاریخ آمریکا می‌شویم و داستان Frasers را ادامه می‌دهیم که در دنیای جدید ساکن می‌شوند.

می‌توانید اولین تصاویر فصل ۴ را درزیر ببینید:


سریال Outlander هنوز در حال فیلم‌برداری ۱۳ قسمت در اسکاتلند است در حالی که فصل‌های ۵ و ۶ هر کدام ۱۲ ساعت خواهند بود. فصل ۴ از رمان چهارم دایانا گابالدون، Drums of Autumn، گرفته شده و فصل‌های ۵ و ۶ برگرفته از کتاب‌های The Fiery Cross و A Breath of Snow and Ashes هستند. مجموعه The Outlander روی هم هشت کتاب است و کتاب نهم، Go Tell the Bees That I Am Gone است که سال بعد منتشر می‌گردد. هنوز باید منتظر ماند و دید آیا از کل این مجموعه اقتباس صورت می‌گیرد یا نه.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.