شایعه کارگردانی پیتر جکسون بر فیلمی از دنیای DC

11 May 2018 - 15:00

شایعات جدید اظهار می‌دارند که پیتر جکسون (Peter Jackson) کارگردان سه‌گانه‌های Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و The Hobbit (هابیت)، درنظر دارد تا فیلمی از دنیای DC را برای کمپانی برادران وارنر کارگردانی کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

 این شایعه برای اولین بار در حساب توییتری طرفداران ارباب حلقه‌ها به آدرس TheOneRing.net منتشر شد. این حساب توییتری در توییت خود خاطرنشان کرد:

تصمیمات توسط پیتر جکسون و تیم نیوزلندی‌اش درحال اخذشدن هستند. سوال اینجاست که “بازگشت به Middle Earth با آمازون یا حضور در دنیای DC؟!”

پیش از این نیز نام این کارگردان برنده اسکار برای فیلم-انیمیشن Justice League Dark (لیگ عدالت در تاریکی) از سال ۲۰۱۲ برای کمپانی برادران وارنر شایعه شده بود. با این حال، درحالی که پروژه‌های آینده‌ی آمازون ممکن است شامل مواردی از سه‌گانه‌های Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و The Hobbit (هابیت) باشد که هردو توسط جکسون کارگردانی و تهیه شدند، هیچ اشاره قبلی مبنی بر بازگشت وی به این فرانچایز وجود ندارد.

درحال‌حاضر، جکسون درحال کار بر روی فیلمی لایو-اکشن است به نام Mortal Engines (موتورهای مرگبار) که اقتباسی است از رمانی محبوب با همین نام و جکسون با همکاری فرن والش (Fran Walsh) و فیلیپا بوینز (Philippa Boyens)، نویسندگی این پروژه را برعهده دارند و فیلم توسط کریستین ریورز (Christian Rivers) کارگردانی خواهد شد. داستان این فیلم که از چهار رمان اول فیلیپ ریوز (Philip Reeve) اقتباس شده است، در لندن هزار سال آینده می‌گذرد؛ زمان و مکانی که پیامدهای فجایع جهانی تلفات زیادی را برجای گذاشته و لندن به یکی از دستگاه‌های متحرک و عظیمی بدل گشته است که سیاره زمین را برای جست‌و‌جوی منابع می‌کاود. بازیگران این فیلم که برای انتشار در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) تنظیم شده است، عبارتند از: رابرت شیهان (Robert Sheehan) در نقش تام نتث‌ورثتی (Tom Natsworthy)، هرا هیلمار (Hera Hilmar) در نقش هستر شاو (Hester Shaw)، استیون لانگ (Stephen Lang) در نقش کرایسلر پیوی (Chrysler Peavy)، هوگو ویوینگ (Hugo Weaving) در نقش تادئوس ولنتاین (Thaddeus Valentine)، کالین سالمون (Colin Salmon) در نقش چادلی پامروی (Chudleigh Pomeroy) و رونان رافتری (Ronan Raftery) در نقش بِویس پاد (Bevis Pod).

منبع: CBR

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.