احتمالا Deathstroke شخصیت شرور اصلی فیلم BATMAN بن افلک خواهد بود

30 August 2016 - 09:00

قطعا طرفداران سری کامیک‌ها و دنیای سینمایی DC، در کنار فیلم‌های Justice League و Wonder Woman، به شدت منتظر اکران فیلم جداگانه بتمن با بازی بن افلک هستند. این فیلم مورد انتظار دیروز بر سر زبان‌ها افتاد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

بن افلک دیروز طرفداران را به شدت هیجان زده کرد. این بازیگر پر طرفدار اقدام به انتشار یک ویدیوی چند ثانیه‌ای کرد که شخصیت شرور مشهور دنیای کامیک‌ های DC و بتمن، Deathstroke را نشان می‌داد که رو به دوبین حرکت می‌کرد. به نظر نمی‌آید این ویدیو تنها یک تبلیغ ساده باشد و اسلید ویلسون (Deathstroke) قطعا در یکی از فیلم‌های در حال ساخت شرکت برادران وارنر حضور دارد. با این که در ابتدا تصور می‌شد که این صحنه متعلق به فیلم Justice League باشد، اما با کمی فکر مشخص می‌شود که این قاتل مزدور برای مقابله با شوالیه تاریکی در فیلم بتمن بن افلک آمده است.

این گزارش به استناد The Wrap منتشر شده است؛ منبعی که ادعا می‌کند مهارت جاسوسی در فراید ساخت فیلم‌ها را دارد. البته هنوز چیزی به طور قطع مشخص نیست و با امیدوار کردن خود، احتمال نا امیدی به شدت وجود دارد.

اگر Deathstroke در فیلم Justice League وجود داشته باشد، به این معنی است شخصی برای این نقش انتخاب شده و به بازی می‌پردازد و حدس و گمان‌ها نیز هم‌اکنون برروی آلوم True Blood، آقای Joe Manganiello متمرکز است. هنوز چیزی مشخص نیست اما این هنرپیشه در گذشته در نفش چند شخصیت DC بازی کرده است. Joe Manganiello هم‌اکنون در شهر لندن حضور دارد؛ یعنی دقیقا جایی که فیلم بردای Justice League در جریان است و او پس از پست کردن ویدیوی مذکور توسط بن افلک، با کارگردان فیلم، زک اسنایدر (Zack Snyder) دیدار کرده است. فعلا که همه چیز با هم جور درمی‌آید اما برای اطلاعات رسمی منتظر نشسته‌ایم.

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.