آنت بنینگ به کاپیتان مارول پیوست

11 May 2018 - 14:40

آنت بنینگ (Annette Bening) به دنیای مارول پیوست. خبر را تکرار می‌کنم، آنت بنینگ شاد و پر جنب و جوش قرار است در فیلم ابر قهرمانی بازی کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق خبر منتشر شده از سوی هالیوود ریپورتر نامزد دریافت اسکار به جمع بازیگران کاپیتان مارول پیوسته است. فیلم بری لارسون (Brie Larson) به دهه ۹۰ باز می‌گردد و داستان اصلی کارول دنورز را نشان می‌دهد که خلبان نیروی هوایی است که بعد از انفجار تابش، نیروی زیادی به دست آورده است. هنوز اعلام نشده بنینگ چه نقشی بازی می‌کند اما با توجه به گزارش هالیوود ریپورتر ممکن است نقش یک دانشمند را بازی کند و جاستین کرول می‌گوید شایعه شده او نقش مادر کارول دانورز را بازی می‌کند.

این خبر کمی عجیب به نظر می‌رسد که فکر کنیم بنینگ حضور طولانی در پروژه‌های این استودیو نداشته باشد. اخیرا او در فیلم‌های دوره‌ای بازی کرده، از بهترین بازی‌اش در Wemon کمپانی قرن بیست گرفته تا Don’t Die in Liverpool کمپانی Film Stars سال گذشته و فیلم جدید The Seagull که اقتباسی از چخوف است. به دنبال فیلم‌های Ant-Man and the Wasp ساخته میشل پفیفر (Michelle Pfeiffer) و Black Panther (پلنگ سیاه) ساخته آنجلا باست (Angela Bassett)، دنیای مارول به دنبال شکل دادن به دستمزد خوب برای بازیگران نقش مکمل بازیگران زن فوق‌العاده است.

کاپیتان مارول را رایان فلک (Ryan Fleck) و آنا بودن (Anna Boden) با فیلم‌نامه‌ای از ژنوا رابرتسون-دورت (Geneva Robertson-Dworet)، نیکول پرلمن (Nicole Perlman) و مگ لوفاو (Meg LeFauve) می‌سازند. جز ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) که نقش نیک فری را بازی می‌کند، مابقی بازیگران جود لا (Jude Law) و کاپیتان مارول اصلی، بن مندلسون (Ben Mendelsohn) در نقش تبهکار، جما چان (Gemma Chan) در نقش مین-اروا و لی پیس (Lee Pace) خواهند بود. کاپیتان مارول هشتم مارس ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.