ریکی جرویز با سریال جدیدی به نتفلیکس باز می‌گردد

11 May 2018 - 15:03

ریکی جرویز (Ricky Gervais) به این زودی نتفلیکس را ترک نمی‌کند. جرویز بازیگر Office و کمدین استندآپ، بعد از بازی در Derek با کمدی After Life باز می‌گردد و تهیه‌کننده اجرایی، کارگردان و بازیگر نقش بیوه‌ای است که می‌خواهد دنیا را مجازات کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جرویز خبر ساخت این سریال را دیروز در صفحه شخصی توییتر اعلام کرد و هالیوود ریپورتر سفارش سریال ۶ قسمتی نتفلیکس را تایید کرد. سریال After Life چارلی هنسون (Charlie Hanson) را در اختیار گرفته است. خلاصه داستان این فیلم در قسمت زیر آمده است:

داستان این سریال درباره تونی (جرویز) است که زندگی عالی داشته است. اما بعد از فوت ناگهانی همسرش، لیزا، تونی تغییر می‌کند. بعد از فکر کردن درباره کشتن خود، تصمیم می‌گیرد زندگی کند و از دنیا با هر کاری دوست دارد، انتقام گیرد. او فکر می‌کند این مثل ابر قدرت بودن است که نه به خود یا دیگران اهمیت ندهی، اما وقتی همه آن‌هایی که او را می‌شناسند، سعی می‌کنند او را نجات دهند، همه چیز عوض می‌شود.

علاوه بر دو استندآپ خاص، جرویز به نتفلیکس کمک کرد تا فیلم اسپین‌آف Office یعنی David Brent: Life on the Road بسازد. جرویز چند ماه اخیر تیتر اول اخبار بوده است.

جرویز کار پیش تولید را شروع کرده و After Life تا اواخر امسال یا سال ۲۰۱۹ پخش نمی‌شود.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.