فیلم هالووین جدید دوباره فیلم‌برداری می‌شود

12 May 2018 - 14:26

فیلم جدید Blumhouse، هالووین، یکی از ریبوت‌ها و دنباله‌های جذاب امسال است. فیلم دیوید گوردن گرین (David Gordon Green) خاطره تمامی سری‌های قبلی که دنباله نسخه اورجینال ۱۹۷۸ بودند و لوری استرود و تعقیب‌کننده ماسک‌دار را ۴۰ سال بعد نشان می‌دادند، پاک می‌کند. تا اکران فیلم ۵ ماه باقی مانده اما شایعه جدید این است که دوباره بعضی صحنه‌های این فیلم فیلمبرداری می‌شوند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با اینکه هالووین جدید اوایل امسال کار فیلم‌برداری را به پایان رساند، سایت خبری Bloody Disgusting گزارش داده که گرین برای فیلم‌برداری مجدد بعضی صحنه‌ها بازگشته است. این سایت ادعا کرده که به دنبال نمایش آزمایشی اخیر فیلم، این کارگردان برای فیلم برداری صحنه‌های اضافی به منظور پیچیده کردن پایان فیلم بازگشته است‌.

حالا قبل از اینکه نگران شوید، باید بگوییم این شیوه استانداردی برای بیشتر فیلم‌های دارای بودجه بالا است. فیلم‌برداری مجدد در دقیقه نود همیشه باعث نگرانی نمی‌شود و آنطور که تجربه ثابت کرده، این فیلم هنوز قرار است در زمان چهلمین سالگرد نسخه اصلی اکران شود. این می‌تواند حتی باعث بهتر شدن محصول نهایی شود. با توجه به چیزی که شنیده‌ایم، به نظر می‌رسد گرین وقت خود را کامل به فیلم‌برداری اختصاص داده و دنباله‌ای ساخته که با فرنچایز هالووین کاملا فرق دارد.

فیلم جدید تکمیل‌کننده تمامی دنباله‌ها و ریبوت‌ها است که فیلم کلاسیک ۱۹۷۸ جان کارپنتر است و همانطور که ScreenRant گزارش کرده، داستان این فیلم افسانه سال‌هایی را نشان می‌دهد که میرس و لوری استرود اولین بار همدیگر را ملاقات کردند. فیلم گرین که نتیجه‌ی همکاری او و دنی مک‌براید (Danny McBride) و جف فریدلی (Jeff Fradley) در امر نوشتن است به مواجه لوری با قاتل ماسک‌دار و تاکید بر دخترش و نوه دختر‌ی‌اش می‌پردازد.

فیلم Halloween نوزدهم اکتبر امسال اکران می‌شود.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.