نخستین واکنش‌ها به فیلم Solo: A Star Wars Story پیش از اکران گسترده آن

12 May 2018 - 19:00

اولین واکنش‌ها به فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده‌اند. پس از واکنش‌های صفر و صدی و ضد و نقیض درمورد فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، برخی از طرفداران درباره هیجان‌زده شدن به خاطر فیلم دیگری از فرانچایز Star Wars (جنگ ستارگان)، محطاط شده‌اند. دومین فیلم از مجموعه Star Wars (جنگ ستارگان) تمرکز خود را بر شخصیت هان سولو (Han Solo) زمانی که قاچاقچی شده و طی اتفاقاتی مجبور به سفر شده بود، گذاشت که همگان نیز داستان فیلم را تا حد زیادی می‌دانستند و آن را دوست داشتند. آلدن ارنریچ (Alden Ehrenreich) که شخصیت اصلی را در فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) ایفا می‌کند، درحال ربودن کامل شخصیت سولو از هریسون فورد (Harrison Ford) است و دونالد گلاور (Donald Glover) در نقش young Lando Calrissian، امیلیا کلارک (Emilia Clarke) در نقش Q’ira و وودی هارلسون (Woody Harrelson) در نقش واعظ هان به نام بکت، در این فیلم ظاهر شده‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان)، تولید پر سر و صدایی داشت و همین موضوع باعث شده بود که طرفداران نسبت به موفقیت این فیلم کمتر خوشبین باشند. کارگردانان اصلی فیلم، فیل لورد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) تنها سه هفته قبل از زمانی که برای انتشار آن مشخص شده بود، از این پروژه انصراف دادند. اما پس از گذشت چند روز سخت در فرایند تولید این فیلم، لوکاس‌فیلم اعلام کرد که کارگردان برنده اسکار، ران هاوارد (Ron Howard) برای کارگردانی این پروژه درنظر گرفته شده است. پس از این جایگزینی همان‌طور که فیلمبرداری این فیلم در ماه‌های بعدی ادامه می‌یافت، گزارش‌های متعددی منتشر می‌شد درمورد آنچه در فیلم تغییر کرده و آنچه از کار لورد و میلر حفظ شده بود. درهمین‌راستا، اخیرا گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه هاوارد هفتاد درصد فیلم را دوباره رکورد کرده است اما این نباید مسئله چندان مهمی تلقی شود؛ چرا که تمامی عوامل درگیر در این پروژه خواهان آن هستند که اثری منسجم و قوی را به مخاطبین ارائه دهند. و اکنون طرفداران می‌توانند ببینند که درپایان آیا این همه انتظار و فراز و نشیب ارزشش را داشته است یا خیر؟

لوکاس‌فیلم دو شب پیش در شهر لس‌آنجلس ایالت کالیفرنیا، برای اولین بار فیلم را برای اهالی مطبوعات به نمایش گذاشت و ایشان توانستند فیلم را در کنار بازیگران و سایر عوامل فیلم به تماشا بنشینند و پس از آن بود که سیل نظرات نقادانه درمورد این فیلم در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد. در ادامه می‌توانید برخی از نقطه نظرات اهالی رسانه را در مورد این فیلم مطالعه کنید:

Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) را بیشتر از فیلم Rogue One (روگ‌وان) دوست داشتم. این فیلم در فرانچایز Star Wars (جنگ ستارگان) بیشتر از آثار پیشین واقعی و قابل باور بود و بهترین صحنه‌های اکشن و تعقیب‌و‌گریز را داشت.

Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) موفقیت‌آمیز و به دور از بدقوارگی بود. همچنین شخصیت عجیب و غریب دونالد گلاور در فیلم بسیار سرگرم‌کننده است.

من تصور می‌کردم که نمایش فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) چند هفته قبل از انتشار رسمی آن، باید اتفاق هیجان‌انگیزی باشد و همین طور هم بود! این فیلم یک انفجار بود و بله خوش آمدید به دنیای جنگ ستارگان! ران هاوارد شما یک فیلم عالی ساختید، تبریک می‌گویم!

پس از تماشای Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) فقط می‌توانم یک چیز را تایید کنم: این فیلم قطعا یک چراغ سبز را به دست آورده است! دونالد گلاور به عالی بودنت ادامه بده!

Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) واقعا خوب است! به شدت سرگرم‌کننده! این فیلم یک اثر بین‌کهکشانی درست و حسابی است و نیروی تازه‌ای است برای دیدن فیلم‌های Star Wars (جنگ ستارگان). آلدن ارنریچ در شخصیت هان، فوق‌العاده چشمگیر است اما L3 ممکن است کاراکتر جدید مورد‌علاقه من باشد!

همین الان از سالن بیرون آمده‌ام و باید اعتراف کنم که شگفت زده‌ام! این فیلم شما را بر صندلی‌هایتان میخکوب خواهد کرد. نمی‌توانم صبر کنم، همین فردا با بازیگران این فیلم مصاحبه خواهم کرد!

Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) یک لذت لعنتی است! یک ماجراجویی بدون توقف است که شما را بیشتر از آنچه انتظار دارید، هیجان‌زده می‌کند. در تمام مدت فیلم لبخندی بر صورتتان نقش می‌بندد و هر لحظه مشتاق‌تر می‌شوید.

واو! طرفدران جنگ ستارگان شما با یک لذت لعنتی مواجه خواهید شد! تیم بازیگری کشنده، ماجراجویی عالی و کلی سرگرمی!

براساس توییت‌های بالا می‌توان با خیال راحت گفت که سولو در نهایت به سینماها آمد! و اگرچه فرایند تولید آن به کندی پیش رفت اما سرانجام زحمات نتیجه داد. چنان‌که انتظار می‌رفت، گلاور به خاطر نقش‌آفرینی به عنوان شخصیت young Lando Calrissian، توجهات زیادی را جلب کرده است و همین موضوع مخاطب را وامی‌دارد تا برای دیدن هنرنمایی او به تماشای این فیلم بنشیند. همچنین با وجود اینکه همواره همگان شخصیت هان سولو را با بازی درخشان هریسون فورد به خاطر می‌آورند، به‌ نظر نمی‌رسد که ارنریچ در ایفای نقش این شخصیت ناامیدکننده ظاهر شده باشد و گویا کارش را به درستی انجام داده است. درهمین‌حال، تندی نیوتن (Thandie Newton) در نقش Val و فوبی والر-بریج در نقش آدم ماشینی همراه لاندو یعنی L3-37 نیز خوب ظاهر شده‌اند. به طورکلی، منتقدان Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) را یک فیلم مهیج و سرگرم‌کننده در فرانچایز Star Wars (جنگ ستارگان) دانسته‌اند.

درپایان، باید توجه داشته باشیم که علی‌رغم تولید بی‌نظم و نا‌به‌سامان این فیلم، هیچ‌گاه ایده اصلی و منحصر‌ به‌ فرد داستان آن برای مخاطبین افشا نشد. به‌هرحال، دیدن این نوع واکنش‌ها بدون شک برای تمامی عوامل این فیلم خوشایند بوده است. علاوه‌بر‌این، تمامی این واکنش‌های مثبت درنهایت به فروش استثنایی این فیلم منجر خواهند شد.

منبع:screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.