سونی تاریخ انتشار فیلم‌‌های You Are My Friend و Bad Boys for Life را منتشر کرد

13 May 2018 - 08:45

سونی به تازگی تاریخ انتشار فیلم‌های You Are My Friend و Bad Boys for Life را که در سبک بیوگرفی هستند، اعلام کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم You Are My Friend توسط ماریله هلر (Marielle Heller) کارگردانی شده و در آن تام هنکس (Tom Hanks) نقش آفرینی می‌کند این فیلم  ماجرایی درام دارد که برگرفته از داستان واقعی بین فرد راجرز (Fred Rogers) ‌و تام جوند (Tom Junod) است. این فیلم نمایش روزنامه نگاری بدبین و بدگمان است که با بی‌میلی می‌پذیرد که قطعه‌ای درباره‌ی زندگی یکی از شخصیت‌های محبوبش بنویسد که باعث شد دیدگاهش در زندگی با تغییر روبه‌رو شود. این فیلم بنظر می‌رسد که توانایی رقابت با فیلم Saving Mr. Banks را دارد که در سال ۲۰۱۳ اکران شد و در آن نیز هنکس نقش آفرینی می‌کرد.

فیلم Bad Boys for Life برای اینکه ساخته شود مسیر طولانی را طی کرده است، این فیلم شش سال بعد از نسخه اول توسعه‌اش شروع شده و سال گذشته پیشرفت چشم‌گیری در ساخت آن مشاهده شد. وقتی جو کارناهان (Joe Carnahan) که کارگردانی فیلم را برعهده داشت از کار خارج شد، سونی ساخت این فیلم را توقف کرد، هرچند که در فوریه مجددا ساخت این فیلم روحی دوباره گرفت چرا که آدیل ال آربی (Adil El Arbi) و بیلال فلاح (Bilall Fallah) به عنوان کارگردان‌های این فیلم استخدام شدند، در این فیلم مارتین لاورنس (Martin Lawrence) و ویل اسمیت (Will Smith) بازیگری می‌کنند.

فیلم You Are My Friend در تاریخ ۱۸ اکتبر سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و فیلم Bad Boys for Life نیز در تاریخ ۱۷ ژوئیه سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.