حضور پرشمار چهره های مشهور در اکران خصوصی فیلم سینمایی خجالت نکش

15 May 2018 - 16:13

خجالت نکش فیلمی است به کارگردانی جناب آقای رضا مقصودی و نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی که  محصول سال ۱۳۹۶ است و بازیگران به نامی در آن به ایفای نقش پرداختند از جمله: احمد مهران فر، شبنم مقدمی، سام درخشانی، لیندا کیانی، شهره لرستانی و الناز حبیبی. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم خجالت نکش جز یکی از معدود فیلم‌های کمدی است که در سی و ششمین جشنواره فجر وجود داشت. همان گونه که مشخص است آثار کمدی جشنواره فیلم فجر، معمولا شانس و اقبال کمتری در قسمت برنده‌های سیمرغ های بلورین داشته‌اند و و امکان ورود  به بخش رقابتی بسیار کم است و شانس چندانی برای نامزدی و برد جایزه‌ها ویژه داوری نخواهند داشت.

نقد کوتاهی بر فیلم خجالت نکش

ابتدا باید اعتراف کنم که فیلم «خجالت نکش» کمدی شریفی است؛ شریف از آن  جهت که خود را به شمل لودگی نمیبرد و داستان نیز به همین نسبت جذاب تر از دیگر کمدی ها است  و داستان سالمی را روایت می کند و این به خودی خود اتفاق خوبی در سینمای ایران است اما شاید اگر چنین فیلمی قرار بود در تلویزیون ساخته شود می توانست خیلی موفق تر از شرایط فعلی باشد.

اولین ساخته جناب آقای  رضا مقصودی در جهت مسیر موفقیت آمیز نمونه های پر مخاطب تلویزیونی در سینماساخته شده است و به شدت یادآور فیلم «زاپاس» است که دو سال قبل نیز در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است اما فیلم از برخی جهات نسبت به «زاپاس» قوی تر است.

 خصوصی فیلم خجالت نکش در روز دوشنبه شب مصادف با ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ در پردیس ملت تهران با حضور جمعی از بازیگران و عوامل فیلم به همراه دیگر هنرمندان  از جمله بازیگران سریال پرمخاطب و موفق پایتخت برگزار گردید.

از جمله مهمانان اینم مراسم: نسرین نصرتی و همسر محترم، بهرام افشاری، احمد مهرانفر و همسرعزیز خانم مونا فائزپور  ، لیندا کیانی , مه لقا باقری و شبنم فرشادجو، سام درخشانی به همراه همسرش عسل امین پور ، شبنم مقدمی , الناز حبییبی، سارا فرفانی و نیکا فرفانی و پریوش نظریه

عکاسان: مهتاب جعفری، کتایون علاقه بندی

برای مشاهده عکس های بیشتر به صفحه اینستاگرام ما سر بزنید.

لینک اینستاگرام:  https://www.instagram.com/cinemafars.official

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.