میلا یوویچ در اقتباسی از Monster Hunter بازی می‌کند

13 May 2018 - 13:21

ورایتی گزارش داده که ستاره‌ی Resident Evil، میلا یوویچ (Milla Jovovich) به کارگردانی پاول دابلیو. اس. اندرسون (Paul W. S. Anderson) و تهیه‌کنندگی جرمی بولت (Jeremy Bolt) در فیلم Monster Hunter که تولید آن امسال سپتامبر شروع می‌شود و بودجه ۶۰ میلیون دلاری دارد، بازی می‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Monster Hunter اقتباسی از مجموعه بازی ویدئویی است که ۱۰ سال پیش منتشر شد. این بازی‌ها معمولا بدون داستان بوده و بازیکن باید هیولاها را شکار کرده و قهرمانان خود را مشخص کند. چندی پیش، اندرسون خلاصه فیلم را منتشر ساخت:

برای هر هیولا، یک قهرمان وجود دارد. انسان عادی در یک کار بیهوده متوجه می‌شود که او از نسل قهرمان قدیمی است. او باید به دنیای پر رمز و راز سفر کند تا قبل از اینکه موجودات افسانه‌ای آن دنیا ما را از بین ببرند، شکارچی هیولا شود.

او در ادامه توضیح داده چگونه فرضیه قهرمانِ بازی برای چیزی که به وجود می‌آورند، کمک‌کننده است.

هیچ شخصیت واقعی وجود ندارد برای همین این مثل موقعی است که اولین بار Resident Evil را ساختیم و شخصیت‌ها و داستان را از آن دنیا بیرون بردیم. به نظرم این طرح عالی برای ما است تا همان کار را دوباره انجام دهیم‌. دنیای Monster Hunter شامل این بیابان‌های بزرگ است که بیابان گوبی را مثل یک جعبه شنی نشان می‌دهد و کشتی‌هایی وجود دارند که بجای آب روی شن حرکت می‌کنند. شما با این موجودات بزرگ که بعضی‌شان به اندازه یک بلوک شهر، بزرگ هستند، مبارزه می‌کنید. آن‌ها زیر زمین زندگی می‌کنند و وقتی بیرون می‌آیند همانند تپه شنی هستند. اژدها‌های پرواز کننده، عنکبوت‌های بزرگ و موجودات فوق‌العاده نیز وجود دارند.

فیلم Monster Hunter اطراف Cape Town در آفریقا جنوبی فیلم‌برداری می‌شود. مارتین موسکویکز در مراسم کن گفت: “عوامل کار بسیار عالی هستند و حداقل برای شرکت اروپایی رفتن به آنجا راحت است: منطقه جغرافیایی مشابه و پروازهای یک شبه. ما در منطقه راحت تولید هستیم.‌” فیلم Monster Hunter موضوع قرارداد استودیو جهانی با Constantin برای همکاری با شرکت‌های بزرگی در ژاپن و چین است که هر دو بطور برابر در این پروژه نقش دارند.

جلوه‌های ویژه فیلم توسط مالک Toronto Techincolor آقای ایکس تامین می‌شود که روی فرنچایز Resident Evil نیز کار کرده و دنیس براردی (Dennis Berardi) تهیه‌کننده این کار خواهد بود. موسکویکز می‌گوید این فیلم اقتباس عالی از بازی ویدئویی است.

با این حال، کمپانی Constantin نیز روی ریبوت Resident Evil کار می‌کند و موسکویکز اظهار داشته که یکی از گزینه‌های مد نظر آن‌ها ساختن سریال تلویزیونی است. “برای ما مهمترین چیز انجام درست این کار است بنابراین مردم فکر نمی‌کنند این یکسان باشد. این روزها بیشتر به دنبال چیزی جدید و متفاوت هستیم.” او همچنین تایید کرد که اندرسون برای کارگردانی فیلم باز نمی‌گردد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.