فیلم‌برداری Shazam! رسما پایان یافت

13 May 2018 - 22:36

بعد از سه ماه و نیم فیلم‌برداری، کارگردان Shazam!، دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) طی توییتی اعلام کرد که کار تولید این فیلم به پایان رسیده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

زاک لوی نیز پایان فیلم‌برداری را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام اعلام کرد که در آن اظهار داشته بعد از در اختیار گرفتن اسباب‌بازی فروشی برای فیلم‌برداری، عوامل کار اسباب‌بازی‌هایی که در طول کار استفاده کرده‌اند را به سازمان‌های خیریه اطراف تورنتو، محل فیلم‌برداری، می‌دهند.

همه‌ی ما یک ابر قهرمان درونمان داریم که فقط به کمی معجزه نیاز دارد تا خود را نشان دهد. در مورد بیلی بتسون، با گفتن یک کلمه، شزم!، این کودک یتیم ۱۴ ساله به شزمِ ابر قهرمان تبدیل می‌شود. او که در درون یک کودک است ولی در جسم یک خدا قرار گرفته، در حالت بزرگسالی خود رشد کرده و با قدرتش کارهایی که هر نوجوان می‌کند را انجام می‌دهد. می‌تواند پرواز کند؟ می‌تواند بینش اشعه ایکس داشته باشد؟ می‌تواند از دستش نور خارج کند؟ می‌تواند سر امتحان مطالعات نرود؟ شزم محدودیت‌های توانایی‌هایش را با شجاعت یک کودک از بین می‌برد‌‌. اما او باید این نیروها را بهبود بخشد تا با نیروهای شیطانی که توسط دکتر تادوس سیوانا کنترل می‌شوند، مبارزه کند.

آشر انجل در نقش بیلی باتسون، و مارک استرانگ در نقش دکتر تادوس سیوانا سوپر تبهکار به لوی پیوسته‌اند. جک دیلن گریزر در نقش بهترین دوست بیلی و فردی و خانواده بچه‌ها مانند مری با هنرمندی گریس فولتون؛ دارلا با هنرمندی فیث هرمن؛ یوجین با بازی ایان چن و پدرو با بازی خوان آرمند دیگر بازیگران این فیلم هستند. کوپر اندروز و مارتا میلانز نقش ویکتور و رزا واسکوز، والدین بچه‌ها، را با ران کفاس جونز در نقش جادوگر بازی می‌کنند.

کریستوفر گادسیک، جفری چرنوف، دواین جانسون، دنس گارسیا و هیرام گارسیا تهیه‌کننده‌های اجرایی فیلم هستند. Shazam! پنجم آوریل ۲۰۱۹ راهی سینماها می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.