لیام گریگان در فیلم Transformers 5 نقش پادشاه آرتور افسانه‌ای را بازی خواهد کرد

30 August 2016 - 21:00

که سخن از سری فیلم‎های Transformers «تبدیل شوندگان» به‎‏میان می‎آید همه ربات‎های غول پیکری را به یاد می‎آورند که می‎توانند با سرعت به اتومبیل تبدیل شوند. اما با توجه به اطلاعات منتشر شده گویا نسخه جدید این سری فیلم مقداری دچار تغییرات شده است و کمی به سمت فانتزی شدن رفته‎است. هفته قبل خبری منتشر شد که با توجه به آن قسمتی از صحنه‎های اکشن و تیراندازی در کشور اسکاتلند و در زمان قرون وسطی فیلم‎برداری شده است. با توجه به این موضوع می‎توان حضور پادشاه آرتور (King Arthur) را در فیلم حتمی دانست. این‎طور که به نظر می‎رسد، لیام گریگان (Liam Garrigan) در نقش پادشاه آرتور حضور خواهد داشت. در ادامه با وبسایت سینما‎گیمفا همراه باشید.

با‎ توجه به خبر‎های منتشر شده، لیام گریگان درحال مذاکره برای بازی در نقش پادشاه آرتور در فیلم Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» است. درواقع این دومین‎بار است که گریگان در نقش پادشاه آرتور هنرنمایی خواهد کرد. گریگان برای اولین بار در سیزن ۵ سریال Once Upon A Time «روزی‎روزگاری» درنقش پادشاه آرتور ایفای نقش کرد. البته ممکن است او قبل از اکران فیلم هرزمانی می‎تواند از نقش خود استعفا دهد. در زیر می‎توانید یک تصویر کوچک از گریگان در نقش پادشاه آرتور مشاهده کنید:

b0693cc7f1ef0843675038c09d350108b8e7c695

اگر بگوییم پادشاه آرتور دارای محبوبیت و رتبه بالایی در میان تمامی قهرمانان و اسطوره‎های جهان است کم بی‎راه نگفته‎ایم. شمشیر‎هایی از جنس سنگ‎، فلز و آهن؛ میزگردهای جذاب شوالیه‎ها، تمامی این جزئیات این شخصیت را فوق‎العاده کرده است تا جایی که حتی می‎توانیم آن‎را در فیلم Transformers ببینیم! همچنین باتوجه به شایعات سحر و جادو در Transformers: The Last Knight وجود خواهد داشت و پادشاه آرتور به‎نوعی با ربات‎ها ارتباط برقرار خواهد کرد. همانطور که می‎دانید سری فیلم‎های Transformers در زمان حال روایت می‎شوند و اینکه صحنه‎های مربوط به پادشاه آرتور چگونه نمایش داده خواهند شد نیز می‎تواند بسیار جالب باشد و یک سوال مهم دیگر این است که آیا پادشاه آرتور این موجودات بیگانه را خواهد دید؟ (تصور کنید که پادشاه آرتور با اوپتیموس پرایم صحبت کند!) یا کارهای او درگذشته باعث بوجود آمدن اتفاقاتی در آینده شده است؟

فیلم Transformers: The Last Knight در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.