جان فاورو تایید کرد که درحال نوشتن فیلمنامه سریال Star Wars است

14 May 2018 - 09:00

لوکاس‌فیلم در ماه مارس اعلام کرد که جان فاورو (Jon Favreau) تهیه‌کننده، بازیگر و کارگردان آمریکایی، قراردادی را برای تولید و نویسندگی سریال تلویزیونی و لایو-اکشن Star Wars (جنگ ستارگان) برای کمپانی دیزنی امضا کرده است. اکنون او تایید کرده است که نصف سناریوهای فصل اول این سریال را به رشته تحریر درآورده است و همچنین خاطرنشان کرده است که اتفاقات این سریال، هفت سال پس از رویدادهای فیلم Star Wars: Return of the Jedi (جنگ ستارگان: بازگشت جدای) رخ خواهند داد. فاورو همچنین اظهار داشت که این سریال همه کاراکترهای جدید را به نمایش می‌گذارد و از تکنولوژی پیشرفته CGI  و تکنولوژی حرکتی شبیه به فیلم خودش یعنی The Jungle Book (کتاب جنگل) بهره خواهد برد. با سینماگیمفا همراه باشید.

وی سه شب پیش در جریان فرش قرمز اکران فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) گفت:

من نیمی از سناریوی فصل اول سریال Star Wars (جنگ ستارگان) را که درحال کار کردن بر روی آن هستم، نوشته‌ام.

این اخبار مطمئنا طرفدارن را تهییج می‌کند؛ چرا که از اتفاقات بین قسمت ششم و قسمت هفتم این فرانچایز، تنها به اندازه‌ی فلش‌بک‌های اندک قسمت هفتم آگاهی داشتند و این سریال رویدادهای بین Star Wars: Return of the jedi (جنگ ستارگان: بازگشت جدای) و Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) را به تفصیل شرح خواهد داد. لوکاس‌فیلم همچنین اخیرا اعلام کرده بود که سریالی انیمیشنی درحال ساخت است به نام Star Wars Resistance که اتفاقات قبل از فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) را روایت خواهد کرد و پاییز امسال منتشر می‌شود.

البته اینکه فاورو نویسنده این سریال است به این معنی نخواهد بود که این پروژه یقینا منتشر خواهد شد؛ چرا که چند سالی است جورج لوکاس (George Lucas) و یک تیم خوب از نویسندگان، پنجاه فیلمنامه برای سریال لایو-اکشن Star Wars: Underworld (جنگ ستارگان: دنیای زیرین) نوشته‌اند که هنوز منتشر نشده است و گویا این سریال، اتفاقات بین قسمت‌های سوم و چهارم را روایت خواهد کرد. به‌دیگر‌سخن، طرفداران جنگ ستارگان باید بدانند که جوجه را آخر پاییز می‌شمارند!

همکاری‌های دیزنی با فاورو به یک دهه گذشته بازمی‌گردد؛ هنگامی که او کارگردانی فیلم‌های Iron Man (مرد آهنی) و Iron Man 2 (مرد آهنی ۲) و همچنین تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم‌های Iron Man (مرد آهنی) و Avengers (انتقام‌جویان) را برای استودیو مارول به عهده گرفت. همچنین او فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) را برای دیزنی کارگردانی کرد که موفق به کسب جایزه بهترین جلوه‌های بصری از آکادمی اسکار شد. وی درحال‌حاضر نیز درحال ساخت فیلم ماجراجویانه/اکشن The Lion King (شیرشاه) می‌باشد که بازسازی انیمیشنی از دیزنی به همین نام در سال ۱۹۹۴ است و برای انتشار در سال ۲۰۱۹ آماده می‌شود.

فاورو با دنیای جنگ ستارگان بیگانه نیست و صدای او را به عنوان شخصیت Mandalorian Pre Vizsla در سریال انیمیشنی Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: نبرد کلون‌ها) شنیده بودیم. همچنین وی را در قالب شخصیت Rio Durant در فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) خواهیم دید.

هنوز تاریخ انتشاری برای این سریال که عنوانی هم ندارد، مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد که دیزنی انتشار این سریال را برای اواخر سال ۲۰۱۹ در نظر دارد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.