کوین فایگی از برنامه‌هایش برای Ms. Marvel می‌گوید

14 May 2018 - 12:03

تولید فیلم مورد انتظار Captain Marvel (کاپیتان مارول) از استودیو مارول هنوز ادامه داشته اما این باعث نشده این استودیو به آینده فکر نکند. فایگی در مصاحبه با حسام آسی از شبکه بی بی سی عربی اعلام کرد که بعد از اینکه دنیا با کاپیتان مارول (بری لارسون) آشنا شود احتمالا برای او رقیب خواهیم ساخت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در حال حاضر مشغول ساخت کاپیتان مارول هستیم. فیلم‌برداری کاپیتان مارول با بری لارسون انجام می‌شود. خانم مارول که شخصیت دیگری در کامیک است، قهرمان مسلمانی است که از کاپیتان مارول الهام گرفته و قطعا کارهایی انجام می‌دهد. ما برنامه‌هایی برای او بعد از معرفی کاپیتان مارول به دنیا داریم.

خانم مارولی که فایگی درباره‌اش صحبت می‌کند، کاملا خانِ مورد علاقه طرفداران است. خان فرد پاکستانی-آمریکایی است که سال ۲۰۱۴ در نتیجه‌ی انتشار Inhumans’ Terrigen Mists و نمایش قدرت تغییر شکل‌اش، به دنیای کامیک مارول پیوست. او نه تنها قادر است دنده‌هایش را بکشد بلکه می‌تواند به اندازه‌های خاصی تغییر کند. خان از کارول دنورز نیز الهام گرفته که برای بازی در نقش کاپیتان مارول ارتقا یافته و تصمیم دارد نقش قدیمی او را برای مبارزه با جنایت و انجام کارهای خوب بازی کند.

کاپیتان مارول ۸ مارس ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.