شبکه فاکس فصل پنجم سریال گاتهام را تمدید کرد

14 May 2018 - 21:48

سریال تلویزیونی Gotham که پیش درآمدی بر بتمن است، برای فصل پنجم که فصل آخر است، تمدید شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

چند روز گذشته شاهد این بودیم که شماری از شبکه‌ها کنسلی و تمدید سریال‌هایشان را اعلام کردند. با اینکه شبکه CW سریال Arrowverse را تمدید کرده، آینده سریال گاتهام در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. فقط ۱۳ قسمت تا یکصدمین قسمت این سریال مانده است.

طبق خبر منتشر شده توسط هالیوود ریپورتر، تلاش برادران وارنر به موفقیت رسید.‌ سریال گاتهام برای فصل پنجم و البته آخر تمدید شد. اگرچه این شبکه هنوز بیانیه رسمی در این رابطه منتشر نساخته، این فصل ۱۳ قسمت خواهد داشت و بروس واین جوان را نشان می‌دهد که سرانجام می‌فهمد چطور می‌تواند شوالیه تاریکی شود. طرفداران DCTV آخر هفته بدی داشتند چون شبکه فاکس سریال Lucifer را بعد از سه فصل کنسل کرد‌. حالا حداقل گاتهام بهتر به پایان می‌رسد تا اینکه بخواهد داستان را ناتمام بگذارد.

پرداختن به مراحل نهایی تغییر شکل بروس واین به شوالیه تاریکی، روش کاملی برای پایان دادن به سریال پیش‌ درآمد بتمن است، جایی که دیوید مازوز (David Mazouz) بازیگر نقش بروس، بن مک‌کنزی (Ben McKenzie) بازیگر نقش جیم گوردن، کامرن بیکاندوف (Camren Bicondova) بازیگر نقش سلینا کایل و شان پرتوی (Sean Pertwee) بازیگر نقش آلفرد پنی‌ورث است. این سریال اغلب حالت پلیسی داشته تا اینکه بخواهد سریال ابر قهرمانی باشد، اما این به چند دلیل برای پیش درآمد بتمن بهتر است. بروس واین نمونه نخستین بتمن است که رنج او باعث می‌شود برای شهرش کاری کند.

دنی کانون (Danny Cannon) تهیه کننده اجرایی سریال قول داده که فصل پنجم ریبوتی از سریال ابر قهرمانی باشد که شهر با حادثه اسف‌باری برای همیشه تغییر می‌کند و این اتفاق انتهای فصل ۴ می‌افتد. قسمت پایانی فصل چهارم با عنوان No Man’s Land اشاره بر کامیکی دارد که شهر گاتهام را بخاطر زلزله نابود شده نشان می‌دهد. بعد از زلزله، تبهکاران گاتهام سعی بر کنترل شهر دارند جایی که بتمن و جیم گوردن ناامیدانه سعی می‌کنند بر آنها چیره شوند. به نظر می‌رسد این اساس فصل ۵ نیز باشد اگرچه شایان ذکر است که گاتهام همیشه علاقه به اقتباس‌های نامربوط دارد.

بیشترین پرسش این است که چطور شخصیت جرمیا وارد این ماجرا می‌شود. کامرون مونان اخیرا اعلام کرده که شخصیت او جوکر نیست؛ به نظر می‌رسد برادران وارنر نمی‌خواهند گاتهام جوکر را معرفی کند. گویا این استودیو نگران خطر اشباع این شخصیت است.

قسمت پایانی فصل چهارم سریال گاتهان، پنجشنبه ۱۷ مه از شبکه فاکس پخش می‌شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.