کریس ایوانز بازیگر‌ نقش اصلی فیلم Greenland است

14 May 2018 - 22:20

فیلم هیجانی جدید نیل بلوم‌کمپ (Neill Blomkamp)، با نام Greenland، کریس ایوانز (Chris Evans) را برای نقش اصلی در اختیار گرفته است. این یکی از پروژه‌های اصلی ایوانز بعد از کاپیتان آمریکا او در سری چهارم انتقام‌جویان است که گویا آخرین حضور او در دنیای سینمایی مارول است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بلوم‌کمپ کارگردانی خود را با فیلم District 9 آغاز کرد. او قبل از رفتن به کمپانی Oats Studios فیلم‌های Elysium و Chappie را ساخت. طی چند سال گذشته، بلوم‌کمپ علاقه خود به کارگردانی دنباله Alien را نشان داد که رایپلی و هیکس را باز می‌گرداند اما بر خلاف قرارداد حمایت آنلاین پروژه، او تایید کرده که از این پروژه کنار می‌رود و با اینکه چند وقتی است مرکز توجه نبوده، سال گذشته با فیلم The Gone World بازگشت و سعی کرد Firebase را تولید کند. در حال حاضر مشخص نیست چه اتفاقی برای این پروژه‌ها افتاده اما گویا بلوم‌کمپ به زودی با پروژه‌ای به پرده نقره‌ای باز می‌گردد.

فیلم بعدی نیل بلوم‌کمپ، Greenland با بازی کریس ایوانز در نقش سرپرست خانواده است که برای نجات خود از فاجعه طبیعی تلاش می‌کنند. گروه تولید آنتون این فیلم را به همراه تانور رود پیکچرز و ریوراستون پیکچرز تولید کرده و بودجه آن را تامین می‌کند. STX International توزیع خارجی فیلم را بر عهده خواهد داشت. دیوید کاس، مدیر این کمپانی درباره این قرارداد گفته:

فیلم Greenland ژانر تجاری دارد و نیل بلوم‌کمپ بهترین کارش را می‌سازد: در این فیلم هوشمندانه‌ترین، بهترین و تازه‌ترین فرضیه‌ای که می‌شناسیم را خواهیم داشت. ما جذب این استعداد و انتشار گسترده و عنوان سینمایی شدیم که مجزا از برند STX است.

اطلاعات کم و خلاصه داستان مشخص نمی‌کند چه چیزی از این فیلم باید انتظار داشته باشیم، اما حضور ایوانز و تعهد بلوم‌کمپ برای پروژه بسیار هیجان‌انگیز است. این ربطی به Oats Studios ندارد، بنابراین توجه فیلم‌سازان را به دلایل مشخصی از استودیو گرفته است. با توجه به وجود مسائل اجتماعی جهانی در فیلم‌های گذشته بلوم‌کمپ و اشاره به فاجعه طبیعی عظیم، ممکن است این فیلم اشاره بر تغییر آب و هوا یا چیز مشابهی داشته باشد. حتی عنوان فیلم اشاره بر تم داستان دارد.

انتظار می‌رود Greenland امسال وارد مرحله تولید شود و این یعنی مخاطبین منتظر اطلاعات بعدی پیرامون این فیلم باشند.‌ اگر فیلم‌برداری آن پایان ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ تمام شود، اوایل ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.