جشن خصوصی سریال ساخت ایران ۲

19 May 2018 - 19:21

سریال ساخت ایران نام مجموعه ای ویدیویی برای شبکه نمایش خانگی است. فصل اول این سریال در سال ۱۳۹۰ و به کارگردانی محمدحسین لطیفی ابتدا در شبکه نمایش خانگی و سپس در شبکه آی‌فیلم پخش شد. فصل دوم تولید این سریال در سال ۱۳۹۵–۱۳۹۶ و به کارگردانی برزو نیک‌نژاد آغاز شد که بیشتر با هدف  ادامه استقبال ها از فصل اول ساخته شد. این فصل از اردیبهشت ۱۳۹۷ ازشبکه نمایش خانگی درحال پخش است. با سینماگیمفا همراه باشید.

از جمله بازیگران این فیلم، امین حیایی، محمدرضا گلزار، فرهاد اصلانی، بهنام تشکر، گوهر خیراندیش، پامالا الکیک، پیر داغر،  الیکا عبدارزاقی، بهاره رهنما، ماری تزر، محمد مهدی فخرالدین، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مهران احمدی، سارا بهرامی، امیرحسین رستمی، حسین امیدی، مهدی جمشیدی، ماریبل کرم هارب، هادی شتت، محمد شرف هستند.

جشن سریال ساخت ایران ۲ بعد از پخش اولین قسمت از آن، که قرار است به همین ترتیب در روزهای ۴ شنبه هر هفته توزیع شود، در روز یکشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت در پردیس سینمایی ملت برگزار گردید.

در این جشن، عوامل این فیلم به همراه دیگر هنرمندان حضور به هم رساندند و در کنار هم به تماشای اولین قسمت از سری جدید فیلم نشستند.

از جمله میهمانان: امین حیایی، پسر آقای حیایی (دارا حیایی)، امیرمحمد زند، سارا بهرامی، محسن کیایی، محسن افشانی به همراه همسرش سویل تیانی، مهران احمدی، امیرحسین رستمی، شبنم مقدمی

عکاسان: مهتاب جعفری، کتایون علاقه بندی

برای مشاهده عکس های بیشتر به صفحه اینستاگرام ما سربزنید.

لینک اینستاگرام:  https://www.instagram.com/cinemafars.official

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

Comments are closed.