مریل استریپ در فیلم جدید استیون سودربرگ بازی می‌کند

15 May 2018 - 14:04

هالیوود ریپورتر امروز گزارش داده که قرار است مریل استریپ (Meryl Streep) در فیلم The Laundromat بازی کند. هنوز جزئیات مربوط به نقش او منتشر نشده جز اینکه این فیلم کاملا احساسی است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

گری اولدمن (Gary Oldman) و آنتونتیو بندراس (Antonio Banderas) نیز در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم هستند. فیلم The Laundromat هنوز توزیع کننده‌ای ندارد اما گویا نظر نتفلیکس را به خود جلب کرده است.

استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) این فیلم را کارگردانی می‌کند. همکار او، اسکات زد. برنز (Scott Z. Burns) فیلم‌نامه آن را می‌نویسد.

این فیلم بر اساس کتاب غیر تخیلی روزنامه‌نگار برنده جایزه پالیتزر، جیک برنستین (Jake Bernstein) به نام Secrecy World است. این کتاب داستانِ اوراق پاناما است که بزرگترین اطلاعات مربوط به تاریخ دولت می‌باشد. برنستین بخشی از تیم بین‌المللی خبرنگارانی است که عضو کنسرسیوم بین‌المللی خبرنگاران محقق هستند که اوراق پاناما را در آوریل منتشر کردند. بیش از یازده میلیون ثبت بعنوان بخشی از اوراق شرکت قانون پانامایی، Mossack Fonseca، منتشر شدند.

لورنس گری (Lawrence Grey) از کمپانی Grey Matter Productions، همراه با مایکل شوگر (Michael Sugar) از Anonymous Content، برنز و سودبرگ این فیلم را می‌سازند. برنستین همراه با بن اورارد (Ben Everard) از کمپانی Grey Matter تهیه کننده اجرایی فیلم هستند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.