باکس آفیس هفته: Avengers: Infinity War پنجمین فیلم پرفروش تاریخ شد

15 May 2018 - 17:30

دوران خوش دیزنی و مارول همچنان ادامه دارد. فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» همچنان در حال ادامه دادن به فروش خیره‌کننده‌ خود است. این فیلم ابرقهرمانی برای سومین هفته متوالی صدرنشین باکس آفیس شد. برای جزییات بیش‌تر و مشاهده کامل لیست پرفروش‌ترین‌های هفته با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» نه تنها توانست نظر منتقدین و طرفداران را به خود جلب کند، بلکه از نظر فروش هم آمار فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشته و در حال رکوردشکنی‌های مختلف است. این فیلم رکوردهایی نظیر دومین افتتاحیه برتر تاریخ در کشور چین، هشتمین فیلم پرفروش تاریخ در بازار داخلی آمریکا و پنجمین فیلم پرفروش تاریخ در کل جهان را تا به این لحظه برای خود کرده است. همچنین «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» اولین فیلم ابرقهرمانی تاریخ است که توانسته در بازار بین‌المللی فروشی بالغ بر یک میلیارد دلار را داشته باشد.

 برای سومین هفته متوالی در صدر جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های هفته آمریکا، Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» قرار دارد که این هفته توانست ۶۱٫۸ میلیون دلار فروش کند. با احتساب فروش این هفته، فروش داخلی این فیلم در بازار آمریکا به ۵۴۷٫۸ میلیون دلار رسیده است. تا به این لحظه، Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» توانسته به عنوان هشتمین فیلم پرفروش تاریخ در باکس آفیس آمریکا لقب بگیرد. مشتاق هستیم تا ببینیم انتقام‌جویان در هفته‌ آینده که فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» اکران خواهد شد، چه عملکردی خواهد داشت.

در بازار بین‌المللی، Infinity War این هفته سر و صدای زیادی به پا کرد و توانست در بازار بزرگ چین عملکر بسیار خوبی داشته باشد. این اثر با فروش ۲۰۰ میلیون دلاری در بازار چین، به دومین افتتاحیه برتر تاریخ این کشور بر اساس نرخ ارز محلی تبدیل شد. فقط افتتاحیه فیلم سینمایی The Fate of the Furious عملکرد بهتری نسبت به انتقام‌جویان در کشور چین داشته است. سومین افتتاحیه برتر تاریخ چین هم که با اختلاف اندکی پشت سر «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» قرار می‌گیرد، فیلم Monster Hunt 2 است.

در حال حاضر، Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ در بازار بین‌المللی تبدیل شده است. تاکنون این فیلم در بازار بین‌المللی توانسته ۱٫۰۵۹ میلیارد دلار فروش کند که آن را جلوتر از قسمت قبلی این سری یعنی Avengers: Age of Ultron «انتقام‌جویان: عصر اولتران» قرار می‌دهد که توانسته بود ۹۴۶٫۴ میلیون دلار فروش کند. به این ترتیب، مجموع فروش کلی و جهانی «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت»  تا به این لحظه ۱٫۶ میلیارد دلار است که آن را با اختلاف کمی پشت سر Jurassic World «دنیای ژوراسیک» (با فروش ۱٫۶۷ میلیارد دلار) در رتبه‌ پنجمین فیلم پرفروش‌تاریخ قرار داده است. با توجه به اختلاف کم نسبت به «دنیای ژوراسیک»، انتقام‌جویان این فرصت را دارد تا هفته‌های خود فروش جهانی خود را بیش‌تر کند و در رتبه‌ چهارم پرفروش‌ترین‌های تاریخ قرار گیرد.

در جایگاه دوم لیست این هفته پرفروش‌ترین‌های آمریکا، فیلم Life of the Party شرکت‌های برادران وارنر و نیولاین قرار دارد. Life of the Party توانست در اولین هفته‌ی فروش خود ۱۸٫۵ میلیون دلار فروش کند. این فیلم همچنین در دیدگاه مخاطبین روز افتتاحیه در CinemaScore امتیاز B را کسب کرده است. ۷۰ درصد مخاطبان این فیلم زنان و ۳۰ درصد آن‌ها مردان بوده‌اند. همچنین ۸۰ درصد این مخاطبان بالای ۲۵ سال داشته‌اند.

در ۸ بازار بین‌المللی، Life of the Party توانست در هفته اول خود ۲٫۹ میلیون دلار فروش کند که عمده این فروش شامل ۱٫۵ میلیون دلار در بازار استرالیا و همچنین ۸۵۸ هزار دلار در بازار انگلستان بوده است.

فیلم Breaking In شرکت یونیورسال هم توانست با فروش ۱۶٫۵ میلیون دلاری خود رتبه سوم این هفته باکس آفیس آمریکا را از آن خود کند. هرچند ما انتظار بیش‌تری از فروش این عنوان داشتیم اما به هر حال فروش نسبتاً مناسبی بوده است و با توجه بودجه فیلم که در گذشته ۶ میلیون دلار اعلام شده بود، فیلم تقریباً در سه روز اول سه برابر بودجه‌ خود فروش کرده است. فیلم در دیدگاه مخاطبین روز افتتاحیه در CinemaScore امتیاز B را کسب کرد. ۶۵ درصد مخاطبان فیلم زنان بوده‌اند و ۳۵ درصد دیگر هم مردان. همچنین ۵۳ درصد مخاطبان فیلم بالای ۳۰ سال داشته‌اند.

همچنین فیلم Breaking In در ۵ بازار بین‌المللی شروع به کار کرد که در آن‌ها نیز توانست به میزان ۱ میلیون دلار فروش کند. این فیلم در بازار انگلستان تقریباً ۶۰۹ هزار دلار فروش کرده است.

خارج از ۵ فیلم پرفروش این هفته، فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» مارول و دیزنی در جایگاه نهم قرار دارد. این فیلم به مدت ۱۳ هفته متوالی در بین ده فیلم پرفروش آمریکا بوده است. «پلنگ سیاه» با فروش ۱٫۹ میلیون دلاری خود در این هفته، فروش داخلی خود در آمریکا را به رقم ۶۹۶٫۲ میلیون دلار رساند.

لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های این هفته‌ی باکس آفیس:

فیلم‌های هفته‌ی آینده:

هفته‌ی آینده هم بازار فیلم‌ها شلوغ خواهد بود و با اکران‌های جذابی مواجه خواهیم بود. مهم‌ترین فیلمی که قرار است در هفته‌ی‌ آینده اکران شود، فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» شرکت فاکس است. این فیلم قرار است به صورت عظیم در ۴۲۵۰ سالن سینما اکران شود. این تعداد سالن سینما برای اکران در افتتاحیه، ددپول ۲ را به بزرگ‌ترین اکران تاریخ برای یک فیلم با درجه سنی بزرگسال (R) تبدیل می‌کند. تا قبل از ددپول، این رکورد در اختیار فیلم سینمایی It بوده است که در سپتامبر گذشته در ۴۱۰۳ سالن سینما اکران شد. همچنین از دیگر فیلم‌هایی که در هفته‌ آینده اکران می‌شوند می‌تواند به Book Club شرکت پارامونت و همچنین Show Dogs شرکت Global Road اشاره کرد. این دو فیلم به ترتیب در ۲۵۰۰ و ۳۰۰۰ سالن سینما اکران خواهند شد. همچنین شرکت Focus قرار است هفته آینده مستند Pope Francis – A Man of His Word را در ۳۵۰ سالن سینما نمایش دهد.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.