علی نصیریان: برای سینمای ایران هرکاری از دستم برآید انجام می‌دهم

15 May 2018 - 13:30

علی نصیریان می‌گوید: برای سینمای ایران هرکاری از دستم برآید انجام می‌دهم.

به گزارش ایسنا، در فاصله حدود چهار ماه مانده تا برگزاری جشن خانه سینما، علی نصیریان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون از سوی هیات رییسه بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران به عنوان رییس این جشن انتخاب و معرفی شد.

این بازیگر در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا با اشاره به این‌که هنوز در جلسه‌ای در این رابطه شرکت نکرده و از جزئیات، خبر چندانی ندارد، گفت:

  فعلا بحث و گفت‌وگویی نداشته‌ایم و فقط می‌دانم داوران قضاوت خود را انجام می‌دهند و جشن به صورت آکادمی کارهای خود را پیش می‌برد، اما من هم هرکاری از دستم برآید برای سینمای ایران انجام می‌دهم.

نصیریان درباره حضور خود در این رویداد به عنوان یکی از بزرگان سینما افزود:

وجود وحدت و یکپارچگی میان جمعی که کار هنری می‌کنند از هر چیزی مهم‌تر است و من امیدوارم شاهد این اتفاق باشیم؛ هرچند اختلاف نظر و عقیده اشکالی ندارد اما انسجام میان هنرمندان نباید از میان برود و در این راستا از انجام هیچ کاری دریغ نمی‌کنم.

علی نصیریان متولد سال ۱۳۱۳ از چهره‌های ماندگار عرصه بازیگری است که نامش همواره در کنار محمدعلی کشاورز، جمشید مشایخی، زنده‌یاد داوود رشیدی و عزت‌الله انتظامی به عنوان یکی از پنج بازیگر ماندگار تاریخ هنر ایران مطرح می‌شود.

او که سابقه بازی در فیلم‌های «گاو»، «کفش‌های میرزا نوروز»، «آفتاب‌نشین‌ها»، «کمال‌الملک»، «ناخدا خورشید»، «بوی پیراهن یوسف»، «شیر سنگی»، «دایره مینا» و نیز سریال «سربداران» را در کارنامه کاری خود داشته در یکی دو سال گذشته هم با مجموعه «شهرزاد» و نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی همچنان به کار خود ادامه داده است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.