گیرمو دل تورو سریال ترسناک برای شبکه نتفلیکس می‌سازد

16 May 2018 - 15:39

گیرمو دل تورو (Guillermo del Toro) پروژه دیگری برای نتفلیکس دارد: علاوه بر مجموعه انیمیشنی Trollhunters (فصل سوم آن اواخر این ماه پخش می‌شود)، این شبکه سفارش سریال ترسناک جدیدی به این فیلم‌ساز برنده اسکار داده است.‌ سریال گیلرمو دل تورو سریال Ten After Midnight را می‌سازد که مجموعه‌ای از داستان‌های ترسناک است که بعضا توسط خود دل تورو نوشته و کارگردانی می‌شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

دل تورو بعد از دریافت جایزه اسکار برای فیلم The Shape of Water (شکل آب)، خود را مشغول ساخت پروژه ترسناک دیگری کرده است. سایت خبری ورایتی گزارش کرده که این فیلم‌ساز سریال چند قسمتی تحت عنوان Ten After Midnight را می‌سازد که مجموعه‌ای از داستان‌های شخصی ترسناک و قابل توجه است چون دل تورو فیلم‌ساز مشهوری در زمینه داستان‌هایی از این قبیل است.

دل تورو علاوه بر سازنده و تهیه کننده اجرایی بودن، نویسنده و کارگردان بعضی قسمت‌ها است و خودش نویسندگان و کارگردانان دیگر داستان‌ها را انتخاب می‌کند. این فیلم دل تورو برای نتفلیکس، اولین فیلم ترسناک این شبکه است، و با توجه به قرارداد اخیر آنها با رایان مورفی، جای تعجب دارد که او نتوانسته دل تورو را پشت سر بگذارد.

عنوان سریال جدید دل تورو برگرفته از آنتولوژی ترسناک دیگری است: Four Past Midnight نوشته‌ی استفان کینگ که همانطور که عنوان آن نشان می‌دهد چهار داستان کوتاه دارد؛ Secret Window, Secret Garden که فیلم Secret Window از آن الهام گرفت. با توجه به علاقه دل تورو به کینگ، می‌توان گفت این سریال شبکه نتفلیکس، حاکی از حضور استاد ژانر ترسناک ادبی است.

فیلم Ten After Midnight پروژه ترسناک جدیدی از دل تورو است: همانطور که قبلا گفته شد، دل تورو از آندره اُوردال کارگردان Autopsy of Jane Doe خواسته تا اقتباس او از مجموعه کتب کودکان به اسم Scary Stories to Tell in the Dark را کارگردانی کند.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.