تاریخ تولید فیلم Birds of Prey اعلام شد| عوامل فیلم همه زن هستند

16 May 2018 - 15:47

مارگو رابی (Margot Robbie) با نقش هارلی کوین باز می‌گردد.‌ فیلم Birds of Prey برادران وارنر ماه گذشته کارگردان خود را مشخص کرد و جزئیات جدید وقتی تولید سرانجام آغاز گردد، اعلام می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سایت خبری Heroic Hollywood گزارش داده که Birds of Prey کار تولید خود را در ژانویه ۲۰۱۹ به محض اتمام فیلم‌برداری Once Upon Time کونتین تارانتینو (Quentin Tarantino) در هالیوود آغاز می‌کند. ماه گذشته، استودیو برادران وارنر کتی یان (Cathy Yan) را برای کارگردانی این فیلم ابر قهرمانی استخدام کرد و اولین فیلم با کارگردانی زن آسیایی در دنیای دی سی و سومین فیلم استودیو با کارگردانی یک خانم بعد از پتی جنکینز و آوا دووارنای (کارگردان فیلم جدید New Gods) را می‌سازد. این استودیو که در اختیار تیم ابر قهرمانی زنان قرار گرفته پشت دوربین نیز کاملا زنانه شده است و طبق گزارشات قرار است عوامل کارش نیز تماما زن باشند.

در کامیک، Birds of Prey گروهی از قهرمانان مبارز با جنایت مانند قناری سیاه، شکارچی و Oracle هستند. گزارش ماه گذشته ورایتی تایید کرد که هارلی ابر تبهکار فیلم است. شخصیت‌ها، بازیگران و جزئیات داستان هنوز نامشخص هستند اما رابی این فیلم را فیلم گروهی از دختران محدود به رده سنی خاص، توصیف کرده است.‌ وی همچنین گفت که او سه سال با کریستینا هادسون (Christina Hodson) روی این فرضیه کار کرده و این تنها پروژه‌ی هارلی کوین است که او درگیرش بوده است و به شایعات Gotham City Sirens دیوید آیر (David Ayer) و اسپین آف Harly Quinn & The Joker پایان داد.

هنوز چیزی درباره تاریخ اکران فیلم Birds of Prey گفته نشده اما Aquaman بیست و یک دسامبر امسال و Shazam! پنجم آوریل ۲۰۱۹ و Wonder Woman 2 نوامبر سال بعد اکران می‌شوند.

منبع: ComingScrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.