زمزمه‌هایی درمورد ساخت دنباله فیلم Willow از زبان ران هاوارد

17 May 2018 - 09:00

ران هاوارد (Ron Howard) اظهار می‌دارد که ساخته ‌شدن دنباله‌ای برای فیلم کلاسیک Willow (ویلو) که در سال ۱۹۸۸ آن را کارگردانی کرد، درحال مطرح ‌شدن است. با سینماگیمفا همراه باشید.

در سال ۱۹۸۸، Willow (ویلو) یک تغییر رویکرد برای لوکاس‌فیلم محسوب می‌شد. در این فیلم، وارویک دیویس (Warwick Davis) نقش شخصیت اصلی را ایفا می‌کند که به طور ناخواسته به یک ماجراجویی شامل زنان و مردان جادوگر و اژدهایی دوسر وارد می‌شود. این بازیگر را به عنوان شخصیت Ewok Wicket در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) نیز می‌شناسیم. همچنین در فیلم Willow (ویلو) بازیگران دیگری همچون وال کیلمر (Val Kilmer)، جوان والی (Joanne Whalley) و کوین پولاک (Kevin Pollack) نیز نقش‌آفرینی کرده‌اند. در این فیلم، شخصیت Willow محافظت از یک نوزاد تازه متولد شده به نام الورا دانان (Elora Danan) را برعهده دارد که پیشگویی کرده‌اند به کار ملکه شرور، Bavmorda پایان خواهد داد. اکنون پس از گذشت سی سال از ساخته شدن این فیلم، هاوارد اظهار می‌دارد که ساخت دنباله این فیلم عملا می‌تواند کار شود.

این کارگردان آمریکایی در مصاحبه با سایت ComicBook اعلام کرده است که علی‌رغم تایید رسمی، ساخت دنباله‌ای برای فیلم Willow (ویلو) درنظر گرفته شده است. هاوارد درجریان معرفی و تبلیغ فیلم جدیدش، Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) توضیح داد که:

مذاکرات کمی برای دنباله Willow (ویلو) صورت گرفته است و درحال‌حاضر نیز نمی‌خواهم که اطلاعات بیشتر را فاش بکنم.

او همچنین اضافه کرد که اگر قرار باشد برای فیلمی دنباله‌ای ساخته شود، لزومی وجود ندارد که پیروی مستقیم از فیلم اصلی باشد و می‌تواند اسپین آفی باشد که بزرگسالی الورا دانان را به تصویر می‌کشد. وی در ادامه گفت:

Willow (ویلو) باید به طرز قابل‌توجهی درگیرکننده باشد.

هاوارد حتی پا را فراتر گذاشت و از Willow (ویلو) به عنوان منبع الهامی برای فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) یاد کرد. علی‌رغم اینکه این دو فیلم در دنیای کاملا متفاوت جریان دارند، هاوارد معتقد است که صحنه‌ها، عناصر و حتی کاراکترهای مشخصی در این دو فیلم وجود دارند که همبستگی آنان را نشان می‌دهد. اگرچه هاوارد بیشتر سوالات مربوط به این پروژه را به شوخی و خنده می‌کشاند و از پاسخ دادن امتناع می‌ورزید اما به واقع نیز فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) شخصیتی مشابه کاراکتر cocky Madmartigan در فیلم Willow (ویلو) دارد.

هرچند که فیلم هیچ وقت به موفقیت سایر فیلم‌های لوکاس‌فیلم دست پیدا نکرد اما Willow (ویلو) از آن زمان به یک فیلم کلاسیک کالت بدل گشته است. در این سال‌ها که ساختن دنباله فیلم‌های قدیمی و نوستالژیک در هالیوود زیاد شده است، همین عامل نوستالژیک بودن نیز خود توان بالقوه‌ای است برای موفقیت فیلم. علاوه‌بر‌این، گذر زمان به ساختن دنباله اجازه می‌دهد تا رویدادهایی را که در فیلم اصلی کمتر به آن‌ها پرداخته شده است را به تفصیل شرح دهد؛ به‌ عنوان‌ مثال، در رابطه با این فیلم می‌تواند به تصویر کشیدن بزرگسالی الورا دانان باشد تا ببینیم آیا پیشگویی‌ها درست از کار درآمده‌اند یا خیر.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.