گیشه| «تگزاس» برای سومین هفته پرفروش‌ترین فیلم شد

17 May 2018 - 12:30

با به‌‎روزرسانی آمار فروش هفتگی سایت سینما تیکت، مشخص شد که برای سومین هفته پیاپی «تگزاس» پر فروش‌ترین فیلم هفته شد. اما از نکته جالب آمار فروش این هفته به افت فروش فیلم‌های سینمایی در آستانه ماه رمضان است به‌طوری که تمامی فیلم‌های روی پرده نسبت به هفته گذشته با افت درآمدی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان روبرو شدند.

تگزاس 

جدیدترین ساخته مسعود اطیابی که از بیست و نهم فروردین ماه در سینماهای کشور به روی پرده رفت، عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران را برای دومین هفته متوالی به خود اختصاص داد. این فیلم در هفته گذشته یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان فروش کرد تا جمع درآمد آن از گیشه به رقم ۵ میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان برسد. در «تگزاس» حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند.

فیلشاه

انیمیشن «فیلشاه» نسبت به هفته گذشته با افت فروش روبرو شد. این انیمیشن که ۱۶۶ سالن در اختیار دارد، در هفته گذشته ۶۶۹ تومان فروش کرد. «فیلشاه» تاکنون ۶ میلیارد و ۵۶۳ میلون تومان درآمد کسب کرده است.

عصبانی نیستم

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» که پس از ۵ سال توقیف از هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد، با در اختیار داشتن ۹۲ سالن سینمایی، پس از دو هفته یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفت روز گذشته ۵۹۹ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

لاتاری

سومین ساخته سینمایی محمد حسین مهدویان که نمایش خود را همچون سایر فیلم های اکران نوروز از ۲۳ اسفندماه سال گذشته آغاز کرد، تا کنون ۱۳ میلیارد و ۷۳۶ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته ۵۲۶ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

مصادره

پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروز تاکنون ۱۴ میلیارد و ۶۴۷ میلیون تومان درآمد کسب کرده است. این فیلم که از هفته سوم اکران دچار افت فروش شد، در هفته گذشته ۴۳۶ میلیون تومان درآمد کسب کرد و پنجمین فیلم پرفروش هفته شد. در «مصادره» رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، هادی کاظمی و مهران احمدی ایفای نقش می کنند.

چهارراه استانبول

آخرین ساخته سینمایی محسن کیایی، بعد از دو هفته نمایش ۹۵۸ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم که برای اولین‌بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، با در اختیار داشتن ۸۳ سالن سینمایی، توانست در هفت روز گذشته، ۴۳۳ میلیون تومان فروش کند.

خجالت نکش

اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی با بازی احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی بعد از دو هفته اکران ۷۶۴ میلیون تومان فروش کرده است. این کمدی در هفته گذشته نیز ۳۹۱ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

به وقت شام

آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا که برای اولین بار در جشنواره فجر سال گذشته به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را برای حاتمی‌کیا به ارمغان آورد، تا کنون ۱۲ میلیارد و ۴۵۹ میلیارد تومان فروش کرده است. این فیلم در هفت روز گذشته ۳۷۸ میلیون تومان در آمد کسب کرد و هشتمین فیلم پرفروش هفته شد.

لونه زنبور

کمدی «لونه زنبور» ساخته برزو نیک‌نژاد با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، رعنا آزادی‌ور، بهاره کیان افشار، هومن برق‌نورد و فرید سجادی حسینی پس از هشت هفته اکران ۸ میلیارد و ۴۷۶ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته ۲۶۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد و در جدول فروش هفتگی رتبه نهم را به خود اختصاص داد.

خوک

دهمین فیلم پرفروش هفته گذشته «خوک» مانی حقیقی است که برای اولین بار در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد. این فیلم بعد از گذشت دو هفته اکران ۳۴۴ میلیون تومان فروش کرد و در هفت گذشته نیز ۱۹۹ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

آن سوی ابرها

آخرین ساخته سینمایی مجید مجیدی که در کشور هند جلوی دوربین رفته است، پس از گذشت دو هفته اکران، تنها ۷۹ میلیون تومان فروش کرد و در هفت روز گذشته نیز ۴۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد. اخیرا نسخه دوبله این فیلم در سینماهای کشور به روی پرده رفته است.

جشن دلتنگی

فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» ساخته پوریا آذربایجانی با بازی محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته‌آ پناهی‌ها، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، ساغر قناعت و… پس از گذشت دو هفته ۷۴ میلیون تومان فروش کرد و با فروش ۳۸ میلیون تومانی در هفت روز گذشته، قعر نشین جدول فروش هفتگی شد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.