پدر هیث لجر در مورد مرگ غم‌انگیز پسرش صحبت می‌کند

30 August 2016 - 18:00

در سال ۲۰۰۸ دنیای هنرمندان یک استعداد و نام بزرگ را از دست داد. در ۲۲ ژانویه آن سال بود که هیث لجر (Heath Ledger) محبوب را به صورت بی جان در آپارتمان او پیدا کردند. لجر اوردوز کرده بود و چند نوع از داروهای پزشکی را با هم مصرف کرده بود. خبر مرگ هیث لجر دنیا را در شوک فرو برد و همه را ناراحت کرد. حال، به تازگی پدر هیث در مورد مرگ پسرش صحبت‌هایی کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

کیم لجر (Kim Ledger)، پدر هیث لجر به تازگی در مورد مرگ پسرش صحبت‌هایی کرده است و در واقع می‌خواسته تا مردم پیام درستی از این حادثه تراژدیک دریافت کنند. او می‌گوید که که هیچ کس به خاطر مرگ پسرش مقصر نیست و نباید سرزنش شود؛ همینطور امیدوار است که سطح هشیاری مردم  نسبت به خطر سوء استفاده از داروهای پزشکی در استرالیا و جهان بالا رود.

کیم لجر در گفت و گو با The Daily Mail بیان می‌کند که با وجود هشدارهایی که خانواده در مورد مصرف داروها به او داده بود، اما هیث تصمیم به استفاده از آن‌ها گرفت.

این کاملا تقصیر او بود و مقصر هیچ کس دیگری نبود… او برای مصرف کردن آن‌ها اقدام کرد. او آن‌ها را وارد بدن خود کرد. شما نمی‌توانید هیچ کس دیگری را در این وضعیت مقصر بدانید. قبول کردن این قضیه بسیار سخت بود زیرا من هیث را به شدت دوست داشتم و به او افتخار می‌کردم. شب قبل از این اتفاق، خواهرش تلفنی با او صحبت کرد و به او گفت که داروهای تجویزی پزشک را با قرص‌های خواب‌‌آور مصرف نکند. هیث گفت:«کیتی، کیتی، مشکلی نیست… من می‌دانم که چکار می‌کنم» اما او اصلا نمی‌دانست.

e079daa8a49208d8b4691de86a82396e59bad0a6

هیث لجر در سن ۲۸ سالگی فوت کرد و وقتی به دلیل مرگ او آن هم در سن جوانی نگاه می‌کنیم، باور کردن قضیه برایمان سخت می‌شود. از قضیه مرگ لجر تنها یک درس می‌توان گرفت و آن نیز متوجه شدن خطر ترکیب مواد دارویی و قرص‌های مختلف است؛ چیزی که به راحتی می‌تواند انسان‌ها را به کام مرگ فرو برد.

شاید هیث لجر به صورت فیزیکی در میان ما نباشد اما نقش‌های فوق‌العاده او در فیلم‌های Brokeback Mountain ،I’m Not There و البته شاهکار او در فیلم The Dark Knight یاد و خاطره او را در ذهن ما حک می‌کند.

«چرا اینقدر جدی لجر؟»

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.