شایعه: فصل اول سریال Lord of the Rings ماجرای جوانی آراگورن را روایت خواهد کرد

17 May 2018 - 21:18

طبق گزارش‌های جدید منتشر شده، فصل نخست سریال بسیار پرهزینه‌ Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» آمازون، ممکن است بر روی ایام جوانی شخصیت آراگورن تمرکز داشته باشد. برای جزییات بیش‌تر با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ مطلب همراه باشید.

شکی وجود ندارد که آراگورن یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های کتاب‌ها و فیلم‌های ارباب حلقه‌ها است. شخصیتی که ویگو مورتنسن در سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها نقش او را ایفا کرده بود. با توجه به محبوبیت و گذشته‌ داستانی شخصیت آراگورن، چنین اتفاقی شاید منطقی هم باشد.

تا به این لحظه، ما اطلاعات رسمی و دقیقی از سریال Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» که توسط آمازون ساخته می‌شود، نداشته‌ایم. فقط تنها چیزی که درباره‌ آن می‌دانیم، این است که این اثر قرار است بسیار پرهزینه باشد که البته این به معنای تضمینی برای موفقیت آن نیست. اکنون، ممکن است بالاخره اطلاعاتی درباره‌ی وقایع داستانی آن داشته باشیم. به تازگی سایت TheOneRing.net (که یک منبع قدیمی و قابل اعتماد مربوط به سرزمین میانه است) گزارشی داده است که در آن اعلام کرده فصل اول این سریال بر روی جوانی‌های شخصیت آراگورن تمرکز دارد. این منبع در توییتر خود نوشت:

ما از طریق چند منبع مختلف تایید می‌کنیم که فصل اول سریال میلیارد دلاری جدید ارباب حلقه‌ها آمازون بر روی جوانی شخصیت آراگورن متمرکز شده است.

در سه‌گانه ارباب‌حلقه‌ها ساخته‌ی پیتر جکسون، ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen) نقش شخصیت آراگورن را ایفا کرده بود. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که در سریال ارباب حلقه‌ها چه بازیگر این نقش را ایفا خواهد کرد. شخصیت آراگورن در کتاب‌های نوشته شده توسط جی‌. آر. آر. تالکین (J.R.R. Tolkien) و همچنین فیلم‌های سینمایی ساخته شده توسط جکسون، وارث ایزیلدور و وارث برحق تاج و تخت آرنور و گاندور است. هرچند او در دوران نوجوانی و اوایل جوانی‌ خود از این مسئله آگاه نبوده و زمانی که بزرگ‌تر می‌شود این حقیقت را درمی‌یابد. در وقایع فیلم‌ ارباب‌حلقه، آراگورن حدود ۸۷ سال داشت. با این حال، آراگورنی که احتمالاً قرار است در سریال آمازون حضور داشته باشد، بسیار جوان‌تر خواهد بود. هر چند هنوز این خبر تایید نشده است ولی احتمال درست بودن آن زیاد است. هنوز چیز دقیقی مشخص نشده است اما آراگورن قبل از وقایع ارباب حلقه‌ها هم ماجراهای جالب و جذابی داشته است. از تعقیب و گرفتن ردی از گولوم گرفته تا ماجرای عاشقانه او و آرون و اولین دیدارشان. همچنین اگر قرار باشد جوانی‌های آراگورن نشان داده شود، قطعاً یکی از لوکیشن‌های مهم سریال ریوندل خواهد بود.

آمازون تاکنون اعلام کرده است که خرج این پروژه بسیار زیاد خواهد بود و همچنین تا به این لحظه این سریال برای پنج فصل تایید شده است. اگر در نظر بگیریم که فصل اول در مورد آراگورن جوان است، باز هم جای سوال دارد که قرار است فصل‌های آینده را با چه داستان‌هایی پوشش دهند.

هنوز عوامل سازنده این پروژه بزرگ مشخص نشده است. با این حال در گزارش‌های گذشته خبر خوشحال کننده این بود که آمازون در حال تلاش است تا پیتر جکسون را به نوعی در این پروژه مشغول کند.

هر چند که کار آمازون و برادران وارنر برای ساخت این سریال کمی عجیب است و با توجه به وجود سری فیلم‌های خیره‌کننده The Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» حتی می‌توان گفت ساخت این سریال غیر ضروری باشد، با این حال باید صبر کرد و منتظر ماند تا اطلاعات جدیدی از این سریال توسط سازندگان آن منتشر شود.

منبع: Slashfilm

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.