جیمز رانسون نقش بزرگسالی ادی را در فیلم IT ایفای می‌کند

باوجود اینکه این خبر هنوز به‌طور قطعی تایید نشده است، به‌نظر می‌رسد یک بازیگر سرشناس دیگری به لیست بازیگران قسمت دوم فیلم IT «آن» اضافه شده است. براساس گزارشاتی که به‌دست ما رسیده، به‌نظر می‌رسد جیمز رانسون (James Ransone) که بیشتر به‌خاطر ایفای نقش در سریال The Wire «سیم» و فیلم In a Valley of Violence «در دره خشونت» شناخته می‌شود، قرار است تا نقش دوران جوانی شخصیت ادی کسبراک (Eddie Kaspbrak) در فیلم IT: Chapter Two، را ایفا کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این خبر از طریق حساب کاربری رانسون در شبکه‌ی اجتماعی توییتر منتشر شد. او در یک پست توییتری، همراه با عکسی از بازیگر نوجوان شخصیت ادی، یعنی جک دیلان گرازر (Jack Dylan Grazer) در فیلم IT، نوشت: “خب، این کاملا رسمی است. من قرار است تا این جایگاه کوچک بسیار بزرگ را پر کنم.”

این خبر هنوز از طرف کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) تایید نشده است، ولی اگر این خبر صحت داشته باشد، رانسون قرار است به گروهی از بازیگران درجه یک بپیوندد که شامل افرادی مانند جسیکا چستین (Jessica Chastain) در نقش بورلی مارش (Beverly Marsh)، بیل هیدر (Bill Hader) در نقش ریچی توزیر (Richie Tozier)، و جمیز مک‌آووی (James McAvoy) در نقش بیل دنبورا (Bill Denbrough) می‌شود. هنوز باید منتظر بمانیم تا استودیو برادران وارنر، بازیگران نقش‌های استنلی اوریس (Stanley Uris)، بن هنسکام (Ben Hanscom) و مایک هنلن (Mike Hanlon) را مشخص کند.

کارگردان قسمت اول فیلم IT، یعنی اندرس موچیتی (Andres Muschietti) برای کارگردانی قسمت دوم این فیلم برمی‌گردد و کارگردانی این پروژه را با استفاده از فیلم‌نامه‌ی گری دابرمن (Gary Duberman) برعهده می‌گیرد. داستان IT: Chapter Two قرار است تا حدود دو دهه پس از اتفاقات قسمت اول این فیلم رخ دهد؛ زمانی‌که شخصیت‌های اصلی فیلم IT به قول‌شان عمل خواهند کرد و دوباره به شهر محل تولد خود برمی‌گردند تا باری دیگر، با موجود شیطانی داستان ما مبارزه کنند. بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard) در این فیلم دوباره نقش قبلی خودش، یعنی نقش شخصیت پنی‌وایز (Pennywise) یا همان IT را ایفا خواهد کرد و بازیگران نوجوان قسمت اول فیلم، بازمی‌گردند تا در صحنه‌های فلش‌بک خاطرات این فیلم ایفای نقش کنند.

قسمت دوم فیلم IT قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.