آنتونی و جو روسو: احتمال بازگشت جین فوستر وجود دارد

18 May 2018 - 11:23

کارگردانان فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» یعنی جو (Joe) و آنتونی روسو (Anthony Russo) خاطر نشان کردند که جین فوستر (Jane Foster) ممکن است که به دنیای سینماتیک مارول بازگردد. شخصیت ناتالی پورتمن (Natalie Portman) آخرین بار در فیلم Thor: The Dark World «ثور: دنیای تاریک» در سال ۲۰۱۳ دیده شد. این شخصیت در فیلم سال گذشته‌ی ثور یعنی Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» حضور نداشت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در حقیقت، داستان پورتمن با دنیای سینماتیک مارول با مشکلاتی مواجه است. در تولید فیلم «ثور: دنیای تاریک» و در پشت صحنه اتفاقات خوبی نیوفتاد. اما این شرکت از آن زمان تغییرات زیادی داشته است و اکنون تحت مدیریت کوین فیج (Kevin Feige) است. انجمن خلاق مارول از بین رفته است و بازیگران و کارگردانان آزادی بیشتری برای انجام کارهای خود دارند. در نتیجه در ماه فوریه‌ی امسال، پورتمن تایید کرد که حاضر به بازگشت به دنیای سینماتیک مارول است.

در صحبت با  Huffington Post، برادران روسو سوالاتی در مورد اینکه کدامیک از شخصیت‌های ثانویه‌ی دنیای سینماتیک مارول از تانوس (Thanos) جان سالم به در بردند را پاسخ داد. هنگامی که در مورد جیم فوستر پرسیده شد، آنها پاسخ ندادند و این باعث تعجب خبرنگار شد! حرف‌های برادران روسو مستقیما اشاره به آن ندارد که جین در «انتقام جویان ۴» حضور دارد، اما به آن معنی است که مارول در حال مذاکراتی در این راستا است.

فهم اینکه چرا جین فوستر دراتفاقات «انتقام جویان ۴» حضور خواهد داشت کار سختی نیست. او درواقع یکی از فیزیک دانان برتر زمین است و دانشمندی است که قادر به شناسایی نقاط ضعف در ساختار واقعیت است. او همچنین تنها انسانی است که تجربه‌ی تمدن بیگانگان را دارد. جدای از همه، جین در اسگارد غریبه نیست. این‌ دانش می‌تواند ثروتی عظیم در جنگ با تانوس باشد.

در کامیک‌ها، جین فوستر در حقیقت بعنوان الهه‌ی تندر شناخته می‌شود. هنامی که پسر اودین نتوانست به مجولنیر (Mjolir) برسد، او آن را برداشت و نشان داد «همواره باید یک ثور وجود داشته باشد». جین  در حال مرگ از سرطان بود، و هر بار که او تغییر می‌کرد، اثر شیمی درمانی خنثی می‌شد. در نهایت جین در حال مرگ بود ولی  اجازه نداد که اسگارد توسط Mangog نابود شود. خوشبختانه، اودین و ثور توانستند او را احیا کنند.

با توجه به اهمیت این شخصیت در کامیک‌ها، سخت است به این نتیجه نرسید که او باید حضور بیشتری در دنیای سینماتیک مارول داشته باشد. با این حال احتمال آن می‌رود که جین در دنیای سینماتیک مارول الهه‌ی تندر شود.

منبع : Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.