سریال City on a Hill از شبکه شوتایم پخش خواهد شد

شبکۀ تلویزیونی شوتایم (Showtime)، درخواست پخش سریال City on a Hill «شهری بر روی تپه» را داده است؛ در این سریال بازیگران سرشناسی از جمله کوین بیکن (Kevin Bacon) که تاکنون موفق به کسب جایزه گلدن گلوب شده است و همچنین آلدیس هاج (Aldis Hodge) ایفای نقش می‌کنند. این سریال ۱۲ قسمت دارد و قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه‌ی شوتایم پخش شود. این خبر امروز توسط مدیر شبکه‌ی تلویزیونی شوتایم، یعنی دیوید نوینس (David Nevins) اطلاع‌رسانی شده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

سریال City on a Hill «شهری بر روی تپه» براساس ایده‌ای از بن افلک (Ben Affleck)، توسط چاک مک‌لین (Chuck MacLean) ساخته شده است. اتفاقات این سریال در اوایل دهۀ ۱۹۹۰ میلادی و در شهر بوستون رخ می‌دهد؛ در این روزها، این شهر مملو از جنایت‌های خشونت‌بار مختلف جنایت‌کاران است و از طرفی، مراجع اجرائی قوانین به این وضعیت بی‌تفاوت هستند و به‌نظر می‌رسد که فساد و نژادپرستی در بین آداب معمول این شهر قرار گرفته است. در این حین، به ناگاه وضعیت این شهر دگرگون می‌شود و این تغییرات را با نام “معجزه‌ی بوستون (Boston Miracle)” می‌شناسند. در دل داستان این سریال، یک دستیار وکیل منطقه به نام دکورسی وارد (Decourcy Ward) با بازی آلدیس هاج قرار داد که از بروکلین به بوستون آمده است و به‌طور غیر منتظره با یک مامور پلیس اف‌بی‌آی به نام جکی رادس (Jackie Rhodes) با بازی کوین بیکن، متحد می‌شود. آن‌ها با هم تلاش می‌کنند تا باندی از سارقان مسلح خودرو در چارلزتون را دستگیر کنند و فعالیت‌های خود را گسترش دهند، تا در نهایت موجبات ارتقای سیستم عدالت کیفری بوستون را فراهم کنند.

نوینس در رابطه با این سریال، چنین گفت:

سریال City on a Hill نگاهی به داستان‌های درام دزد و پلیس بوستون دارد، ولی در حقیقت، اول از همه به‌دنبال به چالش کشیدن مؤسساتی است که آن‌ها را شرح می‌دهد و به‌تصویر می‌کشد. درواقع این سریال نگاهی نافذ به سیستم عدالت کیفری بزرگ‌تر و همچنین افرادی که درون این سیستم کار می‌کنند دارد. البته باید به ایفای نقش مسحور کننده‌ی کوین بیکن و آلدیس هاج نیز توجه کرد.

جدا از بیکن و هاج، بازیگران دیگری در سریال City on a Hill ایفای نقش می‌کنند که از جمله آنان می‌شود به جاناتان تاکر (Jonathan Tucker)، مارک اوبراین (Mark O’Brien)، جیل هنسی (Jill Hennessy)، لورن ای. بانکس (Lauren E. Banks)، آماندا کلیتون (Amanda Clayton)، کوین چپمن (Kevin Chapman)، جره شیا (Jere Shea) و کوین دان (Kevin Dunn)، اشاره کرد.

گروه تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال را بن افلک، مت دیمون (Matt Damon) و جنیفر تاد (Jennifer Todd) تشکیل می‌دهند که برای استودیو Pearl Street Films کار می‌کنند. مک‌لین علاوه بر تهیه‌کنندگی این سریال، فیلم‌نامۀ اولیۀ آن‌را نوشته است. همچنین مایکل ونتسا (Michael Cuesta) علاوه بر اینکه جزو تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه قرار دارد، کارگردانی اولیه آن‌را نیز برعهده گرفته است. علاوه بر تمام افراد ذکر شده، برای تکمیل گروه تولیدکنندگان اجرایی این پروژه، باید نام جیمز منگلد (James Mangold) نیز ذکر شود و همچنین باید اشاره کرد که بیکن در جایگاه دستیار تهیه‌کنندۀ اجرایی قرار دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.