گزارش باکس‌آفیس آخر هفته؛ حرکت Deadpool 2 به سوی فروش ۱۳۰ میلیون دلاری در آخر هفته

19 May 2018 - 09:00

Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت)، بالاخره رقیب پیدا کرد! رویداد تابستانی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و کمپانی فاکس قرن بیستم یعنی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، در پیش‌فروش‌هایش در ۳۷۸۵ سالن سینما، به فروش ۶/۱۸ میلیون دلار دست یافت که در بین فیلم‌های با درجه‌بندی R، یک رکورد محسوب می‌شود. طبق گزارشات اولیه‌ی منتشرشده در روز جمعه، پیش‌بینی شده است که این فیلم در روز جمعه ۵۲ میلیون دلار بفروشد و نخستین آخرهفته خود را با فروش ۱۳۰ میلیون دلاری به پایان برساند. با سینماگیمفا همراه باشید.

اگر این فیلم در این بازه زمانی بتواند به فروش بیش از ۴/۱۳۲ میلیون دلار برسد، می‌تواند رکورد بهترین افتتاحیه ادوار در بین فیلم‌های با درجه‌بندی R را بشکند که اکنون دراختیار نسخه پیشین این فیلم یعنی Deadpool (ددپول) است. همچنین اگر پیش‌بینی‌ها درست باشد و این فیلم در روز جمعه بیش از ۵۰ میلیون دلار فروخته باشد، رکورد فروش در این روز دربین فیلم‌های با درجه‌بندی R را نیز شکسته است.

این فیلم درمجموع در ۴۳۴۹ سالن سینما در آمریکای شمالی اکران می‌شود که گسترده‌ترین انتشار کمپانی فاکس قرن بیستم است و Deadpool 2 (ددپول ۲) به راحتی می‌تواند قاعده را بر هم زند و به فرمانروایی سه هفته‌ای Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) پایان دهد. مارول و دیزنی با فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) به دنبال فروش آخرهفته ۳۱ میلیون دلاری‌اند؛ چنانکه در باکس‌آفیس جهانی نیز خواهان فروش ۸/۱ میلیارد دلاری می‌باشند.

در خارج از کشور نیز  Deadpool 2 (ددپول ۲) در بیشتر کشورهای دیگر همزمان با آمریکا به اکران درآمده است (البته به جز چین) و پیش‌بینی می‌شود افتتاحیه خارجی ۱۵۰ میلیون دلاری را به ثبت برساند.

رینولدز در این فیلم نیز نقش بی‌رحمانه‌ی خود در Deadpool (ددپول) را ایفا کرده است. علاوه‌بر‌این، او در کنار رت ریس (Rhett Reese) و پال ورنیک (Paul Wernick) در نوشتن Deadpool 2 (ددپول ۲) نیز همکاری کرده است و همچنین تهیه‌کننده این پروژه می باشد.

Deadpool 2 (ددپول ۲) به کارگردانی دیوید لیتچ (David Leitch) داستان ابرقهرمان بذله‌گویی را روایت می‌کند که امیدوار است با بهره‌گیری از قدرت X-Force خود، شخصیت Cable با بازی جاش برولین (Josh Brolin) را متوقف سازد. مورنا باکرین (Morena Baccarin)، جولیان دنیسون (Julian Dennison)، زازی بیتز (Zazie Beetz)، تی جی میلر (T.J. Miller)، برایانا هیلدبرند (Brianna Hildebrand) و جک کسی (Jack Kesy) از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

دو فیلم دیگر نیز این هفته افتتاح شدند: Book Club (باشگاه کتاب) توسط پارامونت پیکچرز و Show Dogs (نمایش سگ‌ها) توسط Global Road Entertainment.

Book Club (باشگاه کتاب) به کارگردانی بیل هولدرمن (Bill Holderman) و بازی داین کیتن (Diane Keaton)، جین فوندا (Jane Fonda)، کندیس برگن (Candice Bergen) و مری استینبرگن (Mary Steenburgen)، کریگ تی. نلسن (Craig T. Nelson)، اندی گارسیا (Andy Garcia) و دان جانسون (Don Johnson)، داستان چهار زن را که از ابتدای زندگی دوستان صمیمی یکدیگر بوده‌اند روایت می‌کند که پس از خواندن کتاب ((Shades of Grey 50)) در باشگاه ماهیانه کتاب‌خوانی‌شان، زندگی‌شان برای همیشه تغییر می‌کند. این فیلم با پیش‌بینی فراتر از انتظار، برای فروش ۵/۵ میلیون دلاری در روز جمعه و ۱۵ تا ۱۶ میلیون دلاری در آخر هفته در ۲۷۸۱ سالن سینما برنامه‌ریزی کرده است.

درمقابل، فیلم Show Dogs (نمایش سگ‌ها) ممکن است در گیشه آخر هفته تنها ۶ میلیون دلار کسب کند که البته Global Road Entertainment به فروشی بیشتر از این امیدوار بود. این فیلم داستان مکس، سگ اداره پلیس که ماموریتی به عنوان پلیس مخفی دریافت کرده است را روایت می‌کند؛ او باید با همکار انسانش، فرانک با بازی ویل آرنت (Will Arnett)، وارد یک نمایش نامناسب سگ‌ها بشود تا از یک اتفاق ناخوشایند جلوگیری کند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به ناتاشا لیون (Natasha Lyonne)، جردین اسپارکس (Jordin Sparks)، گابریل ایگلسیاس (Gabriel Iglesias)، شکیل اونیل (Shaquille O’Neal) و الن کامینگ (Alan Cumming) اشاره نمود.

به زودی اخبار به‌روز‌شده را در مورد فروش این فیلم‌ها در سینماگیمفا بخوانید.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.